Riisern Skrevet Juli 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2003 Noen som har noen gamle 1000-metere som ikke brukes tilsalgs? Trenger helst 4 men 2 er også av interesse. Ingen blodpriser. Da kjøper jeg heller nye på Biltema :D Gjerne med deksler til å ha foran glassene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Juli 20, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2003 Er ganske sikker på at jeg har et par gamle 1000-metere i garasjen. Skal sjekke om det er hele. Er de det så kan du få dem. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet Juli 20, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 20, 2003 Originally posted by Dinglevims Er ganske sikker på at jeg har et par gamle 1000-metere i garasjen. Skal sjekke om det er hele. Er de det så kan du få dem. Det hadde jeg blitt meget glad for :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dinglevims Skrevet Juli 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 Var akkurat ute i garasjen og så etter dem, men jeg finner de ikke noe sted. Mistenker at fattern har rydda (kasta alt han finner) igjen, men jeg skal si ifra dersom de dukker opp. Siter 2002 Jaguar XJ 3,2 V8 Executive 1993 Audi 80 2.0S Avant Jettaeinser.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet Juli 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 Originally posted by Dinglevims Var akkurat ute i garasjen og så etter dem, men jeg finner de ikke noe sted. Mistenker at fattern har rydda (kasta alt han finner) igjen, men jeg skal si ifra dersom de dukker opp. Flott :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rdl Skrevet Juli 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 jeg har SVÆRT lite brukte hella rallye 3000 lykter med kabler og 100w pærer og deksler... intressert?.... du får dem for 600kr.. send meg PM Siter Verdensmester'n © EPC Chiptuning Spyshop Overvåking Dekkpartner Holmen-Bilgummi Autover Bilglass Crazy Wheels Design Felgimport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 21, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 Har også 2 svært lite brukte Rallye 3000 med blått glass (!), 100W pærer, men mangler fester. Hører bud over 600! Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riisern Skrevet Juli 21, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 21, 2003 Takk for de to siste tilbudene kara, men blir litt for dyrt i forholdt til bøttelampe budsjettet jeg har tenkt meg, selv om de prisene dere ønsker er meget rimlige. Tenkte mest på noen billi lamper. Er til en bil som ikke er en skjønhet :) Det er derfor jeg nevte at en løsning blir biltema lamper. Lyser ok og koster ikke skjorta. Ingen som har noen gamle lykter til snill pris da? Varianten min trenger mere lys på de mørke veiene. Kansje resultatet blir som på dette bildet :D ? HEHE Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet Juli 22, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 22, 2003 Hehe, hva kan man si? High End-lykter koster da litt! :) Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg