Gå til innhold

Er det bare jeg som...

Ranger emnet


Gitarsan

Anbefalte innlegg

e34 er fine biler, for all del.. finere enn e28 som er finere enn e12.. ser du hvor jeg vil? ;)

 

E39 er langt bedre å kjøre enn e34, og jeg regner med at e60 rigga riktig slår e39 igjen (men det blir en stund til jeg får råd til e60 med "riktig" motor..)

 

Men joda.. e34 er fine biler, ganske tidløs design.

(*) BMW Z3 Coupe 2.8

(*) 1999 BMW 520i touring

(x) 1996 BMW E39 535i manuell

(x) 1988 BMW M3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

må nok si meg uenig jeg altså.. synes nå det at e28 er den med mest "karakter" over.. e34 er nå litt gubbete, og ikke minst fryktlig normal på alle måter synes jeg. med mindre du får på noe ac schnitzer kit og noen 18" på den el noe da.. (for det har jo ikke særlig jeg på min, hehe)

e39 er utroli pene, bare du får bytta lyktene og senka litt.

e60 synes jeg var grusomt rar når den kom, likte den rett å slett ikke.. men nå kunne jeg ikke tenkt meg en mer "sexy" bil enn den..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

jeg er også enig i at det er noe spesielt ved e34. om det er lyktene, eller hele fronten er jeg ikke sikkert på. jeg synes bare hele maskina passer seg sjøl for å si det sånn. jeg sitter og sparer til en e34 touring nå (skal bli far så en sedan er uaktuelt sier sjefen ;) )

- '98 520iAT

x '92 525i

<oO=|||=Oo>

BMW

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uenig jeg også. E30 er det som får det til å rykke mest i kroppen hos meg.

 

Min "liste":

E30 M3

E30

E46

E39

E28

E92

 

Er mest 3'er mann jeg, men 5'erne er nydelige å kjøre. Blir nok en 5'er som bruksbil i framtida og 3'ern som prosjekt.

Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar


http://www.youtube.com/oddisPProductions

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår