VectraIsTheShit Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Nesten hver gang jeg skal starte bilen og vrir om tenninga starter den så vidt og så dauer motoren rett etterpå. Jeg pleier å sitte og pumpe en stund før den starter å gå på tomgang. Noen som vet hva dette kan skyldes? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
stratospheric Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Høres ut som om det er noe med choken, akkurat sånn det var med 740'en med manualchok, når jeg ikke drog den ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vectra A&B Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Du har sikkert defekt temperaturgiver, slik at motoren f.eks tror at den er varm og vil derfor ikke gi den ekstra bensinen den trenger når den er kald. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OPEL 2RE Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 hive meg inn her eg åg viss d e greit:hello: eg slide me å starta bilen når an e varme. når an e kald starte an lett så bare d. når an e varm så må eg stå å chinna litt itte bilen egentlig har starta å då øve leve an, ellårs må eg bare stå å rusa an ei stond ellårs daue an bare ijennuhhmmwhat? någen så kan ha peiling? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JAWiggen Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 OPEL 2RE: Litt OT, men skriv forståelig, så er det sikkert større sjanse for at du får svar. Bokmål eller nynorsk..! Siter - Audi A4 1.8TQ '03 x Volvo S60 '11 x Volvo C30 '11 R-Design x VW Passat '06 x Opel Vectra B '96 - x VW Golf '87 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg