tikka Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 senka golfen for et par måneder siden. bytta også til gassdempere. senkesettet er cobra. i begynnelsen var den stiv, men etter hvert som tiden har godt har den blitt mykere. har en kamerat som har kjøpt samme senke sett, og han sin golf er stiv som en pinne. på den golfen er det kunn byttet til senkefjære. hvorfor er min så sinsykt myk da? senka golfen på et verksted, og de byttet mange andre deler samtidig(opphengskuler, foringer, noen skåler her og der). hvis det er noe galt med fjærene. hvordan skal jeg gjøre det med bytting/godkjenning? er jeg nødt til å betale verkstedet enda mer for å skifte fjære? eller dekker butikken dette? 5 års garanti på fjærene. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Byttet du til originale gassdempere, eller er det senkedempere du har nå? Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tikka Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 vet ikke åssen gassdempere det er. begge demperene bak var ødelagt. så jeg at de kunne skifte alle 4 demperene med det samme. de har kjøpt og montert demper Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Da var det sikkert original størrelse på demperne, og det er ikke det smarteste hvis du har senkefjærer :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Faktisk no av det dummeste du kan gjøre om du har senkefjører:) Men men, det duger nok et par måneder og kanskje litt lenger. Og da merker du grunnen til at du burde hatt senkedempere også. Gå for gewinde neste gang:thumb Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tikka Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 så narvet på fjørene. det var noen slikt menome, menomex eller no sånt Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg