Frode.N Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Bilen blir bare bedre og bedre!! Spørs om du ikke snart må oppdatere med flere bilder ! ;) Fått gjort no' mer ? :) Siter Audi A3 Ambition '98 Pioneer DEH-P88RS Reference Series Kenwood KAC-PS4001M Mono-amp MB Quart RUA 213 Reference frontsett + MB Quart 10" SubWoofer Min A3: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=83992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet Juli 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Takk for det Frode! Ja idag kom sideskjørtå, leverte de nettopp inn til lakkering. Vinga som jeg kjøpte av deg er nå påmontert. Men bilder kommer, Liker helst å ta bilder i fint vær, Men så er det jo været her på vestlandet da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode.N Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Ikke klag.. ! Her har vi plutselig svømmehud mellom tærne.. :drunk: 50% mer nedbør enn norrmalt.. Huff.. Hehe Hvordan var passformen? Måtte du gjøre noe m spoileren? Du brukte Sikaflex? Siter Audi A3 Ambition '98 Pioneer DEH-P88RS Reference Series Kenwood KAC-PS4001M Mono-amp MB Quart RUA 213 Reference frontsett + MB Quart 10" SubWoofer Min A3: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=83992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 haha, ja dere har det værre nå ja:S hehe. Nai spoileren gikk rett på. Utrolig bra passform. limte med noe som heter tech 7. sykt bra. er å anbfale. bruker det på sideskjørtene også, de skal jeg hente idag;D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode.N Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 SÅ bra! :) Syntes den passet godt når jeg prøvemonterte ja, men godt å høre at den faktisk satt riktig også! Ser du forskjell på den og en S3 spoiler? :) Har dere ikke NOE oppholdsvær der borte ? Du må jo slenge ut bilder vettø.. ;) Jeg har fått gjort LITT på min egen.. Her er ett hint :) - Siter Audi A3 Ambition '98 Pioneer DEH-P88RS Reference Series Kenwood KAC-PS4001M Mono-amp MB Quart RUA 213 Reference frontsett + MB Quart 10" SubWoofer Min A3: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=83992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
b1rken Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Se det ja. Prosjekttråd å greier Thomas, knall :) Om du hadde den vingå på igår når me traff deg? La ikkje merke t det eg. Uansett, eg digge bilen din :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
geron Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Blir bra med s3 fanger. Ser enkelte har valgt å sette på s3 skjermer for å få den på, hvilket er totalt unødvendig. Fint blir det nok i hvertfall. bare ikke fall for fristelsen med s3 emblem, så går det nok fint. SÅ bra! :) Syntes den passet godt når jeg prøvemonterte ja, men godt å høre at den faktisk satt riktig også! Ser du forskjell på den og en S3 spoiler? :) Har dere ikke NOE oppholdsvær der borte ? Du må jo slenge ut bilder vettø.. ;) Jeg har fått gjort LITT på min egen.. Her er ett hint :) - Siter ( ) 06´ Audi A4 Avant 1.9tdi S-line (x) 06´ Bmw 325iA touring (x) 04´ Audi A4 Avant 1.8T Q S-line (x) 98´Audi A3 1.8T ambition (x) 97´ Ford Fiesta mk4 - ms-design Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet August 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 jo takk for det;D ja hadde den på då ja" birken" Men nå e sideskjørtene montert, ser o nåken bilder av hvordan spoileren blei. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode.N Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 Det ble VELDIG bra ! :D Siter Audi A3 Ambition '98 Pioneer DEH-P88RS Reference Series Kenwood KAC-PS4001M Mono-amp MB Quart RUA 213 Reference frontsett + MB Quart 10" SubWoofer Min A3: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=83992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 Liker det. Grætz! Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet August 28, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 takker for det;) mangler bare bakfangeren nå så er den komplett stylet. gi beskjed hvis dere vet om noe. Frode, liker fronten din. fått gjort noe i det siste? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode.N Skrevet August 28, 2007 Rapporter Share Skrevet August 28, 2007 takker for det;) mangler bare bakfangeren nå så er den komplett stylet. gi beskjed hvis dere vet om noe.Frode, liker fronten din. fått gjort noe i det siste? Takker! :) neii.. har kjøpt senkeskåler med TÜV papirer... men får dem nok ikke på før Rudskogen... kjøpte 2 sett.. så om de funker, har jeg ett ekstra til salgs.. :) Hellakkering blir det til høsten.. M.a.o.. om et par uker... Siter Audi A3 Ambition '98 Pioneer DEH-P88RS Reference Series Kenwood KAC-PS4001M Mono-amp MB Quart RUA 213 Reference frontsett + MB Quart 10" SubWoofer Min A3: http://forum.vwaudi-club.no/showthread.php?t=83992 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet November 15, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 Nå har jeg lagt ut elsklingen for salg. Ingen hast for å selge den. Bare for å se hvordan det går.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roger Håkonsen Skrevet November 15, 2007 Rapporter Share Skrevet November 15, 2007 ja, så det på Autodb :) Siter - Vw Caddy 2006 + Audi A3 1999 (solgt) + Audi A3 2004 (solgt) + Mazda 323F 1990 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
THovland Skrevet Mars 9, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 9, 2008 jaa, då har jeg solgt bilen, trenger en liten oppdatering her. Har kjøpt meg ny nå fra tyskand. Ble en a3 nok en gang. Men litt nyere type. Det er en 2.0 tdi. Noen som har chippet disse? erfaringer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg