Torak Skrevet August 8, 2006 Rapporter Share Skrevet August 8, 2006 Rart ingen har kjøpt disse allerede synes nå jeg.. Råest! Sorry OT, men MÅTTE få sagt det. Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stunt Skrevet August 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 16, 2006 Rart ingen har kjøpt disse allerede synes nå jeg.. Råest!Sorry OT, men MÅTTE få sagt det. Ja det er merkelig. Jeg satte bilen til salgs med felgene i fjor. Da var folk i fyr og flamme for å kjøpe felgene. Det er ikke det at jeg vil selge felgene.. men skal på skole i noen år no da jeg er dritt lei biloppretter yrket. Siter Gasspedalen er den til høyre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yngvejos Skrevet August 18, 2006 Rapporter Share Skrevet August 18, 2006 Hvilket innpress er det på dem? Selger du dem for 5000? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet August 19, 2006 Rapporter Share Skrevet August 19, 2006 har ikke bilen enda og da? pris med felger....:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 Vet du hvordan mulighetene for transport er? Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
yngwieee Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 Hei, Hvilken boltsirkel? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet August 24, 2006 Rapporter Share Skrevet August 24, 2006 4*100 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stunt Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Hvilket innpress er det på dem?Selger du dem for 5000? Ja nå går de for 5000. Det er 4x100 et 15.. så de passer på bimmeren din. Siter Gasspedalen er den til høyre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stunt Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 har ikke bilen enda og da? pris med felger....:) Hentes alt så går det for 10.000,- Står ganske fete dempere på den. Formel K Høydejusterbare. 2 år gamle. brukt 1 sommer. Masse stag og noe greier. Girkasse og motor er o god stand. Nye foringer, skiftet hele høyre kanal. Bilen er kjørbar.. dvs. for å kjørers opp på henger eller flyttes i lokale. Men om det er noen som vil kjøre med den på veien er jo det fullt mulig å ta på seg slalom briller og sitte på en ølkasse :respect Siter Gasspedalen er den til høyre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stunt Skrevet September 2, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Vet du hvordan mulighetene for transport er? tenkte du på felgene eller hele bilen? Siter Gasspedalen er den til høyre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RoBoX Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 kan du vente litt så tar jeg de.. :D venter på penger fra lønnsgarantifondet.. grunnen til at jeg sier det er bare så du ikke selger de for drittpris når du kan vente litt og få 5000 for de.. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Hentes alt så går det for 10.000,- Står ganske fete dempere på den. Formel K Høydejusterbare. 2 år gamle. brukt 1 sommer. Masse stag og noe greier. Girkasse og motor er o god stand. Nye foringer, skiftet hele høyre kanal. Bilen er kjørbar.. dvs. for å kjørers opp på henger eller flyttes i lokale. Men om det er noen som vil kjøre med den på veien er jo det fullt mulig å ta på seg slalom briller og sitte på en ølkasse :respect så bilen er kjørbar hvis jeg tar med meg frontrute og et sete?:) er ganske int i hele sullamitten jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Det er ikke det at jeg vil selge felgene.. men skal på skole i noen år no da jeg er dritt lei biloppretter yrket. Hva skal du bli etter skolen da? :respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mazda_Power Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Er veldig intr! Har du msn? truls_87@hotmail.com Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stunt Skrevet September 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 4, 2006 Film og tv produsering :) Ja du kan legge meg til på espwil@hotmail.com om du har noen spørsmål.. men jeg har jo telefon du an nå meg på om du er intr. Siter Gasspedalen er den til høyre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg