Ottesen Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Halla :) Har tenkt å bestille Centerforce Dual Friction clutch nå, og lurer på om noen har erfaring med dem, hvor mye de tåler av effekt osv ? Mvh Ottesen m'm Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Aner ikke.... Har en CenterForce trykkplate sjøl liggende, mangler hydraulisk utløserlager bare.... Tror det er en slik jeg har: Er vel bare å søke på Google så finner du vel noe.... Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Halla... :) Visst jeg søker på google får jeg vel bare opp sånn typisk "Damn, dudes, just put on a centerforce clutch and got like 50 bhp !" Denna har jeg bestillt nå: http://www.jegs.com/images/photos/183dualfriction.jpg "Generates up to 90% increase in holding capacity over stock systems. This clutch/disc set is designed for use with engines producing high horsepower and torque output, and any radically altered high performance street vehicles. This system is also ideally suited for use with four-wheel drives using tall tires. Price includes pressure plate and disc." Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Catch22 Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Heisann. Har en slik en stående i bilen nå, og er veldig fornøyd. Veldig lettråkket i forhold til Ford clutchene som er laget for litt pulver (King Cobra om jeg ikke tar feil). Har brukt bilen litt til jobb i sommer, og den er absolutt dugandes til å stå å stampe i kø med også. Har ikke noe håndfaste tall angående hva den tåler (grep, utveksling osv spiller seff inn), men hvis det er til den skremte 302`n din så holder den i massevis. Min lever et tidvis hardt liv mellom en sprek 5.0 og en Toploader, og klager aldri. :thumb Siter 5.0L 345hp Motorsport motor, 4tr manuell, Currie bakstuss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Heisann.Har en slik en stående i bilen nå, og er veldig fornøyd. Veldig lettråkket i forhold til Ford clutchene som er laget for litt pulver (King Cobra om jeg ikke tar feil). Har brukt bilen litt til jobb i sommer, og den er absolutt dugandes til å stå å stampe i kø med også. Har ikke noe håndfaste tall angående hva den tåler (grep, utveksling osv spiller seff inn), men hvis det er til den skremte 302`n din så holder den i massevis. Min lever et tidvis hardt liv mellom en sprek 5.0 og en Toploader, og klager aldri. :thumb Halla ! Er til den skremte 302'n ja, jeg har snakket med en som har en 460 med nesten 600 hk, og den holdt der også :) Så den holder nok på min ja :) Mvh Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juli 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2006 Go, go, gørl! :thumb Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.