KinG^KaoZ Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Bestillte meg 2 identiske monoblokker idag, det stod at de kunne kobles sammen for dobbel effekt. Men nå har jeg lest litt rundtomkring, og det virker som om det er vanskelig å få dette til, stemmer det? Om jeg må kjøpe noen ekstra komponenter så tror jeg at jeg avbestiller den ene blokka. Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fab Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Hjelper hvis du får med merke og modell :) Siter - Nissan 200sx s13 92mod, sort - Toyota Celica 88mod GT - SOLGT - Golf III 95 mod. på 18" - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Oisann, gikk litt fort i svingene her ja, det er 2stk av de minste monoblokkene til soundmagus (type kjempebillige). http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=308895 "- Bridgeable with another X-400 to double power" Jeg trenger ikke å høre leksa om billige forsterkere osv, dette blir uansett mye bedre en slik jeg har det nå :) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fab Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Jeg har også en "bridgable" forsterker. Riktignok fra Dynabel, men denne funker slik at man kobler de sammen, også skal pluss på den ene forsterkeren og minus på den andre. Dette står mest sannsynelig i instruksjonsboken som følger med. Siter - Nissan 200sx s13 92mod, sort - Toyota Celica 88mod GT - SOLGT - Golf III 95 mod. på 18" - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 har lest litt i instruksjonsheftet som fulgte med min fusion forsterker(den er også bridgable, og det eneste jeg trenger ekstra for å linke denne er en vanlig kabel som går fra den ene og til den andre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Er nok best å lese i manualen til forsterkeren virker det som... Noen kobler jo rett og slett en på hver spole på basseren.. SoundMagnus er faktisk ett ok billigmerke... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Takker for svar, grunnen til at jeg ville vite det med en gang, var i tilfelle jeg skulle avbestille. Men nå blir det 2stk av de tassene der :) Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Takker for svar, grunnen til at jeg ville vite det med en gang, var i tilfelle jeg skulle avbestille. Men nå blir det 2stk av de tassene der :) Kan jeg spørre hvorfor du ikke bestilte en x-1500 i steden?? Man får jo mye mer effekt, også koster den vel 200 mer om jeg husker rett. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 x-1500 koster 2200kr, jeg betalte 1200 for 2 av x-400. Det er en 1000lapp det. Men tror jeg skjønner hva du mener nå! For monoblokkene kostet 599 når jeg bestillte, ikke 999! Der sparte jeg 800kr uten å vite det gitt! Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 plutselig satt opp prisene ja? ;) kan sikkert fungere greit det der! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TigerWho Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 x-1500 koster 2200kr, jeg betalte 1200 for 2 av x-400. Det er en 1000lapp det. Men tror jeg skjønner hva du mener nå! For monoblokkene kostet 599 når jeg bestillte, ikke 999! Der sparte jeg 800kr uten å vite det gitt! Da skjønner jeg deg bedre ja. :D Sjekket prisen på den linken du la ut, og fikk ikke helt kjøpet ditt til å stemme helt. Jeg har selv en x-3000 som jeg er veldig fornøyd med, selv om det er nok av folk her som slenger dritt om merket... Sikkert bare folk som ikke har prøvd det engang. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KinG^KaoZ Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Fikk dem idag, ser flott ut dette. Ble 1.293,28 inkludert frakt. Bestillte på mandag og fikk på onsdag, ikke dårlig, føler det gikk mye tregere for 2-3år siden! Siter To change is easy, to improve is hard. Mitt galleri Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg