Gjest brunerune Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 Hmm, meguiars ntx wash og mitten. Bøtte med grit guard. Meguiars 1-2-3 step, clay bar og deep shine. Så bruker jeg en sånn meguiars tyre shine ting. Sånn lilla gugge som lukter hubba bubba. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LoW RiDeR Skrevet April 24, 2008 Rapporter Share Skrevet April 24, 2008 ....Sånn lilla gugge som lukter hubba bubba. hehe får alltid lyst til å smake på den, men tipper det ikke er lurt Siter Addicted to Ebay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 25, 2008 Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 Fikk kjøpt en så her kjekk sak idag av en kompis. Orginal nøkkel! Skal bare få den slipt om til å passe imorgen :) NB: Disse koster 1600 kr hos Møller! Har og noen pakker å hente imorgen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FoZZheim Skrevet April 25, 2008 Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 heheh ja det var litt pakker dyrt ell? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet April 25, 2008 Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 Må du ikke kode nøklene og? Med tanke på startsperre og slikt. Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 25, 2008 Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 heheh ja det var litt pakker dyrt ell? Svidde av 13k av lønna nå ja.. Huff:) Må du ikke kode nøklene og? Med tanke på startsperre og slikt. Det jeg stresser litt med nå, men klarer vel å ordne noe ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Audiburner Skrevet April 25, 2008 Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 Fikk kjøpt en så her kjekk sak idag av en kompis. Orginal nøkkel! Skal bare få den slipt om til å passe imorgen :) NB: Disse koster 1600 kr hos Møller! Har du tenkt til å fikse fjernlås også? Disse nøklene er jo helt knall. Hmm... lurer på om de er å få kjøpt på Ebay...? Har de et spesielt navn? Siter ( ) Audi A4 1.8 20V Avant Quattro 1998 (x) Audi A6 2.7T Biturbo 2000 (x) Opel Corsa 1.2 City 2001 (x) Honda NSR 125 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 25, 2008 Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 Har du tenkt til å fikse fjernlås også? Disse nøklene er jo helt knall. Hmm... lurer på om de er å få kjøpt på Ebay...? Har de et spesielt navn? Er å få kjøpt på ebay ja. Søk på Audi FOB key på ebay.co.uk. Feks. Ang. fjernlås har jeg ikke tenkt på enda. Egentlig gir jeg litt faen foreløpig, vil bare få den til å funke. Må modde gamle nøkkelen min over. Og se om jeg får satt startsperre chipen fra gamle nøkkelen inn i den nye. Får vel leke litt med dremelen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørgvin Skrevet April 25, 2008 Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 Hehe! Møller ta ihvertfall 500,- for å kode nye nøkler. Vet ikke om de tar nøkler de ikke har bestilt selv da.. Siter A4 avant 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 25, 2008 Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 Kan bare si jeg har bestilt den fra tyskland, har jo org. delenr så... Men får se hva jeg finner på, har alltid noe lurt på lur jeg ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet April 25, 2008 Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 Er mulig å kode selv ved å bruke en eller annen kombinasjon med nøkkelen i låsen osv. Finner det rundt på diverse forum :) Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet April 25, 2008 Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 Hmm, meguiars ntx wash og mitten. Bøtte med grit guard. Meguiars 1-2-3 step, clay bar og deep shine. Så bruker jeg en sånn meguiars tyre shine ting. Sånn lilla gugge som lukter hubba bubba. rektig rektig ... holder deg til MG du også ja :) vaskehanska er rett og slett genial. sånn lilla gugge har jeg ikke sett hehe husker du hva den heter? Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 25, 2008 Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 Meguiars Gold Class Endurance. High Gloss. Akkurat fått på ny-felga nå, satt som et SKUDD! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_eSOo_ Skrevet April 25, 2008 Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 høres bra ut :) har du noen bilder av skudda Siter - Audi coupe quattro typ85 - Audi A4 02 modell 1.8Tq Avant x Audi A4 96 modell 1.8Tq Avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet April 25, 2008 Rapporter Share Skrevet April 25, 2008 Må vente til søndag.. Eneste jeg har er dette ;) Står til og med BBS på ventilhettene, frekt ! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg