Audi quattro Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Jævlig fin denne :D Siter 98 Audi a6 1,8tq 92 Vw Passat 1.9tdk 82 MB Gelenderwagen 300Td X 85 Audi 100cs quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Jævlig fin denne :D takker :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vx2go Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Gromt rune, bilen din er helt rå.. Siter Zoom Zoom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eNoffer Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Er så laaav den bilen din nå :) Praise the lowered som du sier :) Siter Bedre med en god trekant enn en ond sirkel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Takker folkens!!123 "#)/"/& Nå er bilen levert verksted, satser å ha den igjen mandag. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TripleBoy Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 skamfet bil! Fikk lyst på skikkelige kantfelger jeg og.. Får klare meg med de felga jeg har foreløbig... Siter TripleBoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Hehe, er bare å spare.. Jeg brukte mye tid på leting gitt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TripleBoy Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Får vel igjen en del hvis jeg selger mine, men syns de tar seg godt ut på bilen, så det får utgå... Bruke penga på trim istedet:blunk: Siter TripleBoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Får vel igjen en del hvis jeg selger mine, men syns de tar seg godt ut på bilen, så det får utgå... Bruke penga på trim istedet:blunk: Ta å smelle opp en tråd med info og bilder av bilen din da :) Hadde vært stilig. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TripleBoy Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Ligger en på audi-vw forumet.. Kan jo lage en liten en her og da.. Siter TripleBoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Ligger en på audi-vw forumet.. Kan jo lage en liten en her og da.. Jupp Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TripleBoy Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Ikke tenkt på motorbytte i din da? Kan bli heftig med litt krutt under panseret også? :blunk: Siter TripleBoy! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Ikke tenkt på motorbytte i din da? Kan bli heftig med litt krutt under panseret også? :blunk: Hehe nei blir ikke motorbytte, har fått kjørt fra meg jeg:) Tar det rolig og nyter livet! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Da har jeg vært i kontakt med mekanikeren. Styrekule forran er gåen, begge mansjettene og ledda er gåen, må byttes.. ABS føler hadde hoppet ut forran og men er intakt. Bra den ikke var gåen. Får bilen igjen imorgen:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Bra å høre :) Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg