Emerica Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Tenk å spørre på Opelforumet om kva som er best av en Opel og en Audi :)Av patriotiske grunner syns eg Opel er best. Hehe. Nå tror jeg du roter litt her, for det er ikke det jeg har spurt om. Foreslår du leser mitt første innlegg engang til. Hadde jeg spurt direkte om hvilket bilmerke som er best i opelforumet er jo svaret jeg får ganske enkelt, eller hva? Siter Opel Vectra B 96mod Audi 80E 92mod - Solgt Opel Vectra A 92mod 4x4 - Solgt Opel Vectra A 94mod - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Har du spurt i A4 forumet også? Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emerica Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Har du spurt i A4 forumet også? Nei. Har forhørt meg om A4 blant folk jeg kjenner, noen tråd har jeg ikke laget enda, men det blir vell skal du se.. :) Kjenner ingen som har Vectra B bortsett fra min søster, så jeg er skeptisk.. Kan iallefall si det slik at hun ikke er fornøyd med sin :) Siter Opel Vectra B 96mod Audi 80E 92mod - Solgt Opel Vectra A 92mod 4x4 - Solgt Opel Vectra A 94mod - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimh Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Og likevel vurderer du en? Er jo eit hav av biler å velge mellom! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emerica Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Og likevel vurderer du en? Er jo eit hav av biler å velge mellom! Ja jeg vurderer en, mest fordi jeg ELSKER komforten på Vectra.. Syns komforten er mye bedre på Vectra enn det er på mange andre bilmerker... Men som sagt, holder fingeren på Audi, men vil høre hva folket sier om Vectra B. Siter Opel Vectra B 96mod Audi 80E 92mod - Solgt Opel Vectra A 92mod 4x4 - Solgt Opel Vectra A 94mod - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cozmos Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 kjøp deg en b med skinninteriør. sitter som en konge ;) eneste er at det blir litt varmt om sommeren, og litt kaldt om vinteren - med derfor har man ac og varme i røven Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Emerica Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 kjøp deg en b med skinninteriør. sitter som en konge ;) eneste er at det blir litt varmt om sommeren, og litt kaldt om vinteren - med derfor har man ac og varme i røven Hehe.. :) Nei jeg har nok klart å bestemt meg nå, blir A4. :D Siter Opel Vectra B 96mod Audi 80E 92mod - Solgt Opel Vectra A 92mod 4x4 - Solgt Opel Vectra A 94mod - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kimh Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 Gratulerer, legg ut bilde når du har kjøpt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg