Gå til innhold

Lamborghini Countach 5000

Ranger emnet


Porsche911c2

Anbefalte innlegg

  • Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

det stemmer det clasm, men allikevel.. den ble beskrevet av top gear som et mareritt å kjøre , og innfridde ikke de ønskene de trodde skulle bli oppfylt når de prøvekjørte den..

 

det er ikke til å stikke under en stol at den er brutal, men er det alltid så bra da ?:)

 

Noen biler er bare "rå" selv om kjøreegenskapene på en del områder er heeeelt for jævlige ;-) Når det for så vidt noe som gjelder flere supersportsbiler...

--

CM

06 VW Touran TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sattt å drakk kaffi på kongsgården i tønsberg i dag, da jeg hørte en sinna bil bak meg, snudde meg rundt og så ræva på denna. Tror det var den ihvertfall, rakk ikke å se stort. Men dæven å lyd det var i den bilen.

67 Ford Mustang 390 HT -Little red rocket-

87 Ford Orion 1,6 -Bilen med det rare i-

00 Skoda Pickup 1,9 -Truck of the year-

 

Every song gets better on the road

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter hva jeg kan finne ut er bilen en 86 mod, registrert på nåværende eier i 90. Og stemmer at den er registrert i Arendal distriktet, så han bor nok i området ;)

-----------------------------------

BMW 1997 523iT E39

x BMW 1991 520i E34

x MB 1986 190i (Solgt og takkjørt uka etter)

x Ford Mustang 1969 302 (Desverre solgt til en med mer tid og penger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 426hemi

er reportasje på den i bilsport ja (leste artikkelen for noen uker siden) fra da bilen var ny.

Han som kjøpte den ny drev eget frukt/ grønnsaksfirma elns ihvertfall, og trodde han kom til å tjene penger på å kjøpe bilen som en investering som det sto skrevet. Ble vel ikke helt sånn...

Og han kjøpte den ny, så bilen er regga ny i norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så noe på discovery om at bilen hadde null utsikt bakover. når dem skulle rygge inn i garasje etc, så måtte dem åpne døren, og sitte på terskelen hengende ut av bilen og rygge. men likevel, min drømmebil #1

Om folk ikke klarer å rygge etter speilene, så får de unngå å rygge no særlig. Er ikke avgjørende for meg når jeg skal ha bil, om jeg ser så mye bakover. Og når det gjelder Lamborghini'n så hadde ihvertfall jeg driti i at den er vond å rygge inn i garasjen. Sitter fortsatt speil på hver dør som det går ann å bruke. Ja, speil er en fin ting å bruke når man rygger:thumb Det kan anbefales.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om folk ikke klarer å rygge etter speilene, så får de unngå å rygge no særlig. Er ikke avgjørende for meg når jeg skal ha bil, om jeg ser så mye bakover. Og når det gjelder Lamborghini'n så hadde ihvertfall jeg driti i at den er vond å rygge inn i garasjen. Sitter fortsatt speil på hver dør som det går ann å bruke. Ja, speil er en fin ting å bruke når man rygger:thumb Det kan anbefales.

 

altså. se størrelse på speil. kan tenke meg til at at man ikke ser så mye hva som egentlig er bak seg der. jeg skrev nå bare det som ble fortalt i programmet, og hvis det ble forstått som om jeg har problemer med å rygge etter speil, eller at jeg ville hatt bilen på tross av at det var bale å rygge - så var det ikke ment slik :driving

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er vel den gamle bilen til Bjørn Hansen(Kina Hansen) eller Ole Christian Bach.De hadde hver sin Countach,en rød og en svart + noen DP Porscher og Testarossar på slutten av åtti tallet.Lenge leve jappe tida yodude

BMW 330 DAT 2003

Audi RS2 1995 Blå

Audi RS2 1994 Sort (Delebil)

BMW E36 Coupe prosjekt

X Nissan 200 SX S14a Sportline 1998

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår