Burny Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Kjøpt nytt på tv-boden igår (7/7) Består av: -2stk 6" Fronthøytallere -2stk diskanter -Koblingsbokser -Div kabelsko og ledninger. Selger det pga. at det ikke passet i bilen min. Eneste som trengs nytt er ca 3meter høytaller kabel, siden jeg har lagt det i bilen, og orker ikke og ta det ut igjen. Men nye kabler koster max 100kr. Dette er kun tatt ut av esken, prøvemontert og tatt ut igjen. Nypris: 1495kr Var på tilbud til 995kr Så 700kr syns jeg er en grei pris for dette. Kan møtes/fraktes i Akershus/Østfold området. Kan evt. byttes mot 6" fulltone høytallere. Bilde av fronthøytallere montert i døra: Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 kan du ikke bare bruke original grillene dine?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 kan du ikke bare bruke original grillene dine?? Grillene passer de.. Har bare ikke forsterker til dette, passer bedre og kjøpe noe annet har jeg funnet ut.. Men dette er billig da.. Gi bud. Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Ingen? Trenger penger til ny 4-kanals forsterker, så gi bud! Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juli 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2006 Ingen? De ligger bare der nå, trenger de ikke.. Kun prøvdspilt i 15min! Passa ikke til interiøret til bilen min, vil heller ha enkel mellomtone eller 2-veis. Dette er et komponent-sett, dvs. 6" i dører, diskanter, "koblingsbokser" og div. kabler! Gi bud! Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 hmmmmmmmmm Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Juli 16, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 400kr Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Juli 16, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2006 400kr PM sendt Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg