Jonte Skrevet Oktober 10, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2003 Originally posted by Ascona Men det er jo helt klart at du fortjener et forelegg, man skal jo holde bilen på veien, og ha fullt herredømme over det. [Originally posted by Laaars Ja, dette kunne jo aldri skjedd deg eller hva? Du er jo selvsagt verdensmester og kunne aldri i livet kræsje? For uansett situasjon greier du å holde bilen på veien og komme ut av det som en helt.... eller? Fy faen at det går an... Det er norsk lov da. Du skal alltid ha fullt herredømme over kjøretøyet du kjører, det innebærer selvsagt at du holder den på veien.. Selvsagt kan det skje den beste at man mister kontroll over bilen og kjører utenfor. Men, da fortjener man som Ascona sier, et forelegg.. Det er og blir norsk lov. Og får han bare forelegg, så skal han egentlig være glad. Du kan få mye mye værre straff.. Mr. Aerodeck - Det der så ikke bra ut. Og du skal være glad du kom deg ut av dette med helsa i behold. Bilen får bare være, men det er kjipt.. Kondolerer Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Oktober 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 11, 2003 Originally posted by Jonaldo Hvorfor forenkla forelegg??? Det er fordi han ikke "Kjørte etter forholdene"... Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mondeo Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 Vi har stadig politibiler innom med støtfangere som henger og slenger, og skjermer som er krøllete! En politimann sa at han ikke hadde hatt sjanse til å stoppe, men etter hva han sa hadde det vært glatt der..... Hintet mitt om en bot ble ikke besvart! Ikke godta i første omgang! Siter Bilforumet.noModerator Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedfile Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 Utdrag fra RDL: Næmen, er det ikke enda en vedens mester som har kritisert rdl for sin hasardiøse kjøring, og hvor vidt han kommer til å drepe noen/kjøre av veien? Hva kommer det av at du er enda en av 6stk her på forumet som har kritisert og alle ved nøyaktig 70KM/T har kjørt av veien, Tydligvis kan du ikke kjøre! Min bil understyrer som et juletre hver eneste dag, jeg har hjulspinn i svinger optil 120KM/t., kanke se at jeg har gått i veggen ennå?.. Du får bare lære dge å kjøre bil intil du begynner å kritisere andre! No offense! MVH Robert D.L Siter 1996 BMW 520i x 1992 VW Passat stv x 1984 Opel Senator 3.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pIMp Skrevet Oktober 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2003 Originally posted by speedfile Utdrag fra RDL: Næmen, er det ikke enda en vedens mester som har kritisert rdl for sin hasardiøse kjøring, og hvor vidt han kommer til å drepe noen/kjøre av veien? Hva kommer det av at du er enda en av 6stk her på forumet som har kritisert og alle ved nøyaktig 70KM/T har kjørt av veien, Tydligvis kan du ikke kjøre! Min bil understyrer som et juletre hver eneste dag, jeg har hjulspinn i svinger optil 120KM/t., kanke se at jeg har gått i veggen ennå?.. Du får bare lære dge å kjøre bil intil du begynner å kritisere andre! No offense! MVH Robert D.L Er det et fwd juletre du sikter til da eller? De juletrene jeg har vært borti har understyrt svært lite :D :D :D :D Siter "fuck the respect - I want the bitches!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg