demogorgon Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 heisann. har prøvd på biltema, men der hadde de ikke. noen som vet hvor jeg kan få taki dette? -Marius Siter -86 golf2 gti, mye drømmer lite planer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Er det snakk om Girling/lucas eller VWII calipere? 16v kom med forskjellige bremser :) og er det foran eller bak? bilextra/mekonomen etc selger jo overhalte calipere.. de kan vel sikkert skaffe repset og Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
demogorgon Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 både forran og bak, og hvordan ser jeg forskjellen på de forskjellige merkene? jeg skal høre på bilxtra om de har der. Siter -86 golf2 gti, mye drømmer lite planer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 har ikke noe å si om det er girling/lucas.. samme greia, forskjellig navn men har du 256mm bremser foran, så har du Girling/lucas/faust calipere har du 239, så har du VWII calipere som finnes på golf 1.6, 1.8, 1.8 GTI osv osv Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
demogorgon Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 det er nok desverre ikke 256mm. rart i grunnen, trodde det var standard 16v bremestørelse, men duden jeg kjøpe av sa bremsene var tatt av en 90' 16v. hayes boka var enig me'n og. Siter -86 golf2 gti, mye drømmer lite planer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg