Xr|p! Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Dette er da min 1991 Golf MK2 1.8i... dere kan se flere bilder av bilen her: http://www.toilling.net/bilen/ (Noen av bildene er en smule utdatert, div endringer har skjedd:P) Litt info: Frontfanger, RS Bakfanger, RS Sideskjørt Takspoiler på bakluka Speil, M3 FK-justerbart senkesett 35-75mm 205/40-16" dekk DVD m/ skjerm plassert i midtkonsollen Liusi GT-ratt K&N powerfilter Rallye front/m jetta lykter Panser-forlenger Baklys i klarglass Hvite blinklys Neon, 1 i fanger, 4 i hatthylla Har lagt ned bakruteviskeren btw, men bildene viser det ikke... Planer: Sveise dørhåndtakene/bakluka, og montere døråpnere /m fjernkontroll (AutoLoc - Shaved doorhandle kit) MEN SAKEN JEG TRENGER LITT HJELP TIL: Skal montere grenrør og kvasskam, noen som har tips til hvor jeg kan bestille? Sett litt rundt i linkene, men aldri blitt helt fornøyd... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momocorse Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 rå den !!! :):thumb Siter Golf 1,6 83mod (Prosjekt) x- Audi A4 98mod 1,8 20v x- Golf 3dørs 87mod (festbil) :P x- Golf 4dørs 86mod rustdødn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 - Fjern klistremerke på bakplata - Legg ned bakruteviskeren - Vurder en litt mer anonym bakrute spoiler - Vanlig grilllist, fremfor BadLook - Kantfelger Bortsett fra dette, en veldig fin bil! Kvasskam og grenrør kan bestilles fra VeloxMotor (http://www.veloxmotor.com). Disse holder til i Haugesund! Lykke til med bilen ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xr|p! Skrevet Juli 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Har lagt ned viskeren btw... Og veloxmotor.com hadde stygge priser... :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boole Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 http://www.jt-tuning.se/ . der har de grenrø til 8v gti. Siter min tråd http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1483143#post1483143 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=147741 golf 2 1.8 1991 mod volvo 245 2,3 k 1986 vinter bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cleanvw Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 få bort badlooken å rs fangeren så blir det bra!:) Siter 85 Audi Coupe Quattro banebil 72 volvo 142 Drifting Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Siden du mest sannsynlig liker bilen din sånn den er nå, så skal jeg ikke begynne å legge ut om at du har "feil" fangere, speil, lykter etc (og med å si dette, så fikk jeg faktisk delt meningen min alikevel). Men, hva med å prøve svart netting (type RS4) på fangerne, og lakkere speilene hvite? Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 noen litt mindre felger med skikkelig kant tror jeg hadde gjort susen :) lykke til =) p.s. kvasskam og grenrør er dyrt uansett, er nok ikke bare veloxmotor som er dyre på det.. Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Åssen har du gjort det for å Rallye front/m jetta lykter?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 sannsynligvis fjerna lista under lysa bare Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 får jo rallye look grill til jetta fronten..tipper det er det han har satt på jeg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 Rå bil dette.. Hva med å: - Lakkere deler av grillen hvit (mellom skjerm og lykt og under lyktene) - Sparkle igjen skiltinnfellingen på fangeren fremme.. - Invistere i monovisker.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet September 5, 2006 Rapporter Share Skrevet September 5, 2006 får jo rallye look grill til jetta fronten..tipper det er det han har satt på jeg :) Hvor selger de det henn a? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet September 6, 2006 Rapporter Share Skrevet September 6, 2006 autospar førte denne grillen før hvafall..aner ikke om de gjør det enda Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Celica rules! Skrevet September 10, 2006 Rapporter Share Skrevet September 10, 2006 hvor har du kjøpt felga dine?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg