CeeKay Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Kjøpte for nøyaktig 2 uker siden en MB 230E 87-mod. I kveld da jeg skulle kjøre en kompis hjem stoppet jeg innom en bensinstasjon for å fylle litt bensin da jeg plutselig hørte ett dunk fra bak i bilen... Den vil ikke gå fremover i det hele tatt i noen av girene... Dunket kom da bilen sto i 2 gir og jeg skulle løse den ut. (er automatgear). Noen som har peiling på hva dette kan være? Eller hvilke rettigheter jeg som kjøper har i denne situasjonen? Etter å bare ha hatt bilen i 2 uker.? Dette er jo en ganske alvorlig feil... Siter If it ain't broke, don't fix it! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Drage Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Du skriver at du hørte et dunk bakfrå bilen, har du burnet med bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HeRmAnSeN Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 sjekk om du har knekt en drivaksel Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg