noooa Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Bilen min (1,6 cl 1984) rister og bråker som et helikopter når jeg gasser, mindre på tomgang. Lurer på om det kan være feil blanding?? Kanskje pga autochocken? Noen som har vært borti lignende problemer? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mmarius Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Bilen min (1,6 cl 1984) rister og bråker som et helikopter når jeg gasser, mindre på tomgang. Lurer på om det kan være feil blanding?? Kanskje pga autochocken? Noen som har vært borti lignende problemer? bytt motor....m'm Siter (Vw Golf GTI 16v) (Vw Golf 1.6D) (Volvo 240 jordbil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingevel Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 hadd e en scorpio en gang med lignende symptomer og da var det bare pluggene... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Min bråkte før når jeg dro på.. Hadde hull i fremste eksosdel.. Var kanskje ikke helikopter, men mer traktor:P Om bilen rister kunne muligens være motorfestene som er dårlige? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noooa Skrevet Juli 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Er ikke pluggene og heller ikke eksosanlegget. Symptomene slo inn samtidig så det er nok en sammenheng mellom risytingen og lyden.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mosk Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Prøv å still tenningen,det jor udslaget på min vertfall Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noooa Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 happyhappy Var bare en rift i manifoilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vwgolfii Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Blir det så gale med en rift i manifoilen? Ikke at jeg vet hvor gale det var da men:P Hørtes jo gale ut med helikopter og risting:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg