svein-ivar Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Skal ha ny spiller i bilen min, ettersom jeg ikke er helt fornøyd med den gamle. Den som sitter der er en Pioneer DEH-1600R... Altså, ikke noe værsting spiller... Denne helgen er det DB-Drag på TV Boden å i den anledning skulle det visst være noen tilbud der. Det jeg ble anbefalt til min stereo var en Alpine CDA-9857R. Denne skulle jeg få for 3,995kr. Da er spørsmålene: Gå for den? Andre forslag? Akter ikke å legge mer i en spiller enn 4,000kr... Siter 1987 Volvo 740 Turbo Squirta + div mod 1987 Volvo 740 GLE Brukskjerra... Div.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gt-4-Ever Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Kjøp en Pioneer-spiller Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 har en Panasonic QC 8301N som dem visst selger for ca 2500,- meget fornøyd! egentlig pris er over 4000,- dobbel linje utgang, dobbel AUX inn, egen subb utgang osv ;) masse freshe instillinger, grafisk EQ osv Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morbid Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Alpine har jo heftige spillere! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
svein-ivar Skrevet Juli 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Ja, heller mer og mer mot Alpine etter å ha studert litt... Men noen som har erfaringer med CDA-9857R?? Har sett litt på CDA-9855R også. Skal visst være knall den og... Men noen som kan hjelpe meg å avgjøre? Siter 1987 Volvo 740 Turbo Squirta + div mod 1987 Volvo 740 GLE Brukskjerra... Div.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Kjøp den alpine-spilleren. Skal litt til for å slå den ;) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Har selv en Sony cdx-7750 (er nok utgått nå, men finnes ny modell). Denne har meget god MP3 avspilling, samt Burr-Brown DA converter som tar seg av vanlige CD'er. Syns selve spillern er fantastisk, men effetforsterker delen i den har igjen et stykke til f.eks Pioneer, så da burde man bruke ekstern forsterker (men det anbefales jo uansett). Men Alpine, Pioneer og Panasonic er jo rimelig bankers valg det og :). Jeg valgte Sonyen pga lydkvalitet, og at den passa fint i passaten min :). Bilde av spillern min.. http://www.bilradiospes.no/images/Sony_CDXF7750_2.jpg (2phono ut +sub out). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deleted Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Har selv en Sony cdx-7750 (er nok utgått nå, men finnes ny modell). Denne har meget god MP3 avspilling, samt Burr-Brown DA converter som tar seg av vanlige CD'er. Hva tar seg av MP3 Cd'er i denne spillern ? Siter Toyota Celica T23 (2000 Modell) Peugot 306 Cab (2000 Modell tror jeg) Nissan Sunny (Ingen ide om hvem årsmodell dette er) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Hva tar seg av MP3 Cd'er i denne spillern ? Er noe Sony har spikra sammen tror jeg.. Men Pioneer etc. har sikkert noe tilsvarende. Golyd blir det iallefall. EDIT: jeg er ikke noe Sony fan altså, men denne spillern syns jeg de har fått til. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fab Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Jeg er stoooorfornøyd med Alpine. Har ikke, og skal aldri ha noe annet :) Siter - Nissan 200sx s13 92mod, sort - Toyota Celica 88mod GT - SOLGT - Golf III 95 mod. på 18" - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Hehe, er ofte slik. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roy Drage Skrevet Juli 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 vil anbefale kenwood KDC-PSW9531, grom spiller aldeles, pioneer er kjent for svake phono utganger dvs. lett å brenne om du skulle ha dårli jording på forsterkeren, alpine har, ikke dårlige, men lite utviklede delefiltre i spilleren... men du må så klart kjøpe spiller etter dine behov og din smak... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Xander Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Pioneer DEH P70BT er ihvertfall min favoritt! <3 2 Linjeutganger + sub utgang, aux in, ip-bus og alt annet som er nødvendig.. :) Siter Reservert Tesla Model S Saab 93 '09 Hyundai Coupe '06 - solgt. Audi A4 Cabrio '03 solgt. Hyundai Coupè '04 - solgt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 vil anbefale kenwood KDC-PSW9531, grom spiller aldeles, pioneer er kjent for svake phono utganger dvs. lett å brenne om du skulle ha dårli jording på forsterkeren, alpine har, ikke dårlige, men lite utviklede delefiltre i spilleren...men du må så klart kjøpe spiller etter dine behov og din smak... Kenwood ja, får ofte mye der. Min Sony har 4v pre out utganger, om det er bra eller dårlig vet jeg ikke :). Uansett, jeg er fornøyd :). Selv om jeg ikke liker Sony spessielt ellers.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mexxor Skrevet Juli 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 fordel med 4v utganger! :) Virker som du blir fornøyd uansett, men jeg holder en knapp på alpine, uten tvil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg