tOFFY Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Tenker på 1990/1991 modellene.. Vet selv att dem er fwd og V6 med 104Hk. Kan få tak i noen billig, som trenger noe oppussing. Hvor det følger med karroseri deler og delebil. (3 biler for 10 000,- hvor 2 av dem går, og 1 står.) Så, om jeg bruker den 1 som dele bil og fikser de to andre. hva kan jeg forvente å få for dem? 10 000,- pr stk eller 15 000,- pr stk? er bakseter på alle sammen. Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fhl123 Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Jeg kjenner ikke bilene selv, men husker at det gikk en som drosje her i distriktet. Den tror jeg var mer på verksted enn i drift. Jeg hadde i alle fall vært skeptisk til en slik bil. Frode Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Tenker på 1990/1991 modellene.. Vet selv att dem er fwd og V6 med 104Hk. Kan få tak i noen billig, som trenger noe oppussing. Hvor det følger med karroseri deler og delebil. (3 biler for 10 000,- hvor 2 av dem går, og 1 står.) Så, om jeg bruker den 1 som dele bil og fikser de to andre. hva kan jeg forvente å få for dem? 10 000,- pr stk eller 15 000,- pr stk? er bakseter på alle sammen. Jeg trodde da disse bilene hadde mer enn 104 hk? uansett; er visst behagelige biler, mykt satt opp osv.. men med amerikansk ford-kvalitet.. :( Men har du 3 stk, får du sikkert fiksa opp en av de til å gå fint:) mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tOFFY Skrevet Juli 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Har sjekka hva jeg kan få for dem ved salg. Ut fra det, så er 10 000,- for 3 stk formye når jeg skal rep. 2 med deler fra 1. og så tjene penger.... Tenker jeg fortsetter med de vanlige Opel Kadett / VW Passat som jeg pleier.. Siter T.... http://privat.bluezone.no/steinsland/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg