xtreme-corrado Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 okey, sorry, hehe.. se etter om du har den enda da, hadde vært kjempe om du hadde den... mvh roger Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S2sedan Skrevet Januar 26, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 26, 2004 Har du fordeler med ok hall giver? Siter --------------- Lazer 93 Audi S2 Sedan(I garasjen 87 Audi 90 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 hvor mye for baksetene?? evnt. alle..? lyst på corrado seter i passaten min;) hehe vist det går da.. må nok røske tak i en lokal golfråner og prøve setene hans i løpet av kvelden ;) hehe Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Januar 28, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Originally posted by [kj] hvor mye for baksetene?? evnt. alle..? lyst på corrado seter i passaten min;) hehe vist det går da.. må nok røske tak i en lokal golfråner og prøve setene hans i løpet av kvelden ;) hehe Kom til lunner i dag så skal du FÅ et gammelt GTI interiør av meg... Så du kan prøve lissom.... :D Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet Januar 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Originally posted by [kj] hvor mye for baksetene?? evnt. alle..? lyst på corrado seter i passaten min;) hehe vist det går da.. må nok røske tak i en lokal golfråner og prøve setene hans i løpet av kvelden ;) hehe du skal få alt av interiør(for-,bak seter og div paneler jeg har) for 3000kr (trenger pengene så du får det billig):D mvh tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet Januar 28, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 28, 2004 Originally posted by S2sedan Har du fordeler med ok hall giver? skal sjekke når jeg er nede og leter etter sikringsboks mvh tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 som sakt, kjører jo passat (m tiden), så har ikke behov for noe plastik. vwfreak fikk jo setene sine for 800kr (kilder alarmsystem.no :P) så 3k er vell mer enn nok syns jeg.. pluss at forsetet er slitt... Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet Januar 29, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 hehe..hva syntes dere andre på siden her, er 3k mye for for-,bak seter og midtdel til corrado? virker som om du mener 800kr er veil pris?:rolleyes: og hva mente du med kilder alarmsystem.no?(så ikkeno om interiør deler der) mvh tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Januar 29, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 29, 2004 Originally posted by tobbern hehe..hva syntes dere andre på siden her, er 3k mye for for-,bak seter og midtdel til corrado? virker som om du mener 800kr er veil pris?:rolleyes: og hva mente du med kilder alarmsystem.no?(så ikkeno om interiør deler der) mvh tobias Trur faktisk fatter'n jobber der... :rolleyes: Og kj var vel der og fiksa ettelleranna... Snakka sikkert med han da..... Men 800 var veldig billig for å ha sagt det... :) Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Originally posted by [kj] som sakt, kjører jo passat (m tiden), så har ikke behov for noe plastik. vwfreak fikk jo setene sine for 800kr (kilder alarmsystem.no :P) så 3k er vell mer enn nok syns jeg.. pluss at forsetet er slitt... Selv om noen andre får ting billig så er det ingen automatikk i at du får dette like billig.... Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[kj] Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 nei, det er jo sant det, men så en annen link her på forumet - var en som skulle har 1500 for tilsvarende... men ut ifra de bildene du har postet, så ser dete jo ut som om armlenet sitter på baksetene - fasst...?? Siter Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!! Hurra for sjokolademusa! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Januar 30, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 Originally posted by [kj] nei, det er jo sant det, men så en annen link her på forumet - var en som skulle har 1500 for tilsvarende... men ut ifra de bildene du har postet, så ser dete jo ut som om armlenet sitter på baksetene - fasst...?? Corrado er bare regget for 4 personer så det stemmer at det er innebygget "armlene" i baksete Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet Januar 30, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2004 nitwlkr: hva skjedde? har ikke hørt mer fra deg.. det grenrøret har bare stått og venta.. 2500kr så kan du få det =) ? Mvh tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S2sedan Skrevet Januar 31, 2004 Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 Hadde du fordeler? Originally posted by tobbern skal sjekke når jeg er nede og leter etter sikringsboks mvh tobias Siter --------------- Lazer 93 Audi S2 Sedan(I garasjen 87 Audi 90 Quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet Januar 31, 2004 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 31, 2004 skal sjekke imorgen... mvh tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg