Gå til innhold

div deler corrado g60/vr6 selges billig

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

• Svar 106
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Originally posted by [kj]

hvor mye for baksetene?? evnt. alle..? lyst på corrado seter i passaten min;) hehe vist det går da.. må nok røske tak i en lokal golfråner og prøve setene hans i løpet av kvelden ;) hehe

Kom til lunner i dag så skal du FÅ et gammelt GTI interiør av meg... Så du kan prøve lissom.... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvor mye for baksetene?? evnt. alle..? lyst på corrado seter i passaten min;) hehe vist det går da.. må nok røske tak i en lokal golfråner og prøve setene hans i løpet av kvelden ;) hehe

du skal få alt av interiør(for-,bak seter og div paneler jeg har) for 3000kr (trenger pengene så du får det billig):D

mvh

tobias

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som sakt, kjører jo passat (m tiden), så har ikke behov for noe plastik. vwfreak fikk jo setene sine for 800kr (kilder alarmsystem.no :P) så 3k er vell mer enn nok syns jeg..

pluss at forsetet er slitt...

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!!

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Originally posted by tobbern

hehe..hva syntes dere andre på siden her, er 3k mye for for-,bak seter og midtdel til corrado?

virker som om du mener 800kr er veil pris?:rolleyes:

og hva mente du med kilder alarmsystem.no?(så ikkeno om interiør deler der)

mvh

tobias

Trur faktisk fatter'n jobber der... :rolleyes: Og kj var vel der og fiksa ettelleranna... Snakka sikkert med han da..... Men 800 var veldig billig for å ha sagt det... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som sakt, kjører jo passat (m tiden), så har ikke behov for noe plastik. vwfreak fikk jo setene sine for 800kr (kilder alarmsystem.no :P) så 3k er vell mer enn nok syns jeg..

pluss at forsetet er slitt...

Selv om noen andre får ting billig så er det ingen automatikk i at du får dette like billig....

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, det er jo sant det, men så en annen link her på forumet - var en som skulle har 1500 for tilsvarende... men ut ifra de bildene du har postet, så ser dete jo ut som om armlenet sitter på baksetene - fasst...??

Arbeidslyst kom treng deg på - her skal du motstand finne!!

Hurra for sjokolademusa!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, det er jo sant det, men så en annen link her på forumet - var en som skulle har 1500 for tilsvarende... men ut ifra de bildene du har postet, så ser dete jo ut som om armlenet sitter på baksetene - fasst...??

Corrado er bare regget for 4 personer så det stemmer at det er innebygget "armlene" i baksete

Har for mange biler....

Lenke til kommentar
Del på andre sider