tobbern Skrevet September 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 hva koster den ny da? tar vel 1\2 pris ca. av ny pris? eller gi meg bud... det er den som står oppå toplokket? mvh tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NiCco Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 vet ikke hva dem koster fra vag? men jeg tenkte meg noe 2-300 kronersklassen hvis den ikke lekker... det er "metall sylinderen som det er festet en plugg til på venstre side og en slange fra plenum og en som går fra høyre side og inn på retur slangen til komressoren Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet September 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 300kr så er'n din er i lier(buskerud) hvis du vilø hente den ellers blir det vel postoppkrav... motoren gikk bra før jeg tok den ut så jeg har ikke noe mistanke om at denne skulle lekke e-mail: camelback@bluezone.no Mvh tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet September 29, 2003 Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 Originally posted by tobbern selges hbo 3000kr...og kjøper betaler frakt... Mvh tobias koster jo 4k nytt jo.... gir deg 2500 og da kommer jeg og henter det til helgen Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet September 29, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 29, 2003 hvor er det du får det for 4k nytt? har hvertfall kvitt på kr5200 og den er det ikke lenge siden jeg kjøpte.. mvh tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 5, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 Originally posted by tobbern hvor er det du får det for 4k nytt? har hvertfall kvitt på kr5200 og den er det ikke lenge siden jeg kjøpte.. mvh tobias Koster det i tyskland.... Har du forresten vinge liggende? er intr i det og lambda (dersom det er en 91 mod ) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet Oktober 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 tenker du på hele bagasjelokket med vinge eller bare vingen? skal sjekke om jeg finner lambdaen... send meg mail på camelback@bluezone.no så finner vi en pris på delen Mvh tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet Oktober 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 btw gidder du linke meg til den siden hvor du får kjøpt g60 grenrør for 4000kr? fant bare dette : g60 grenrør der kosta det 476euro, legger du til frakt og legger moms på det så er du vel oppi ca.5100kr og da må du nok oxo vente litt før den er på døra....men som sagt hvis du vet om et sted hvor de selger for 4k nytt link meg ditt da mvh tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 du har PM!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Hmmm... Mye skal du ha for motoren sånn som den er nå?? Uten lader, girkasse, ledningsnett, hjerne +++++++.....:confused: Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 6, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 Originally posted by tobbern btw gidder du linke meg til den siden hvor du får kjøpt g60 grenrør for 4000kr? fant bare dette : g60 grenrør der kosta det 476euro, legger du til frakt og legger moms på det så er du vel oppi ca.5100kr og da må du nok oxo vente litt før den er på døra....men som sagt hvis du vet om et sted hvor de selger for 4k nytt link meg ditt da mvh tobias Er ikke moms innad i EU vet du ;) har adresse i sverige... dessuten har man kontakter i tyskland som skaffer deler billigere enn det man må gi hos f.eks DTS og D&W Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet Oktober 6, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 6, 2003 ok..det jeg mente er pris man må betale hvis man er vanlig ola nordmann og uten business partners i tyskland.. skal du kun ha selve vingen eller mekanismen også? mvh tobias Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwfreak Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Skulle helst hatt en mest mulig komplett motor.... mye skal du ha?? dvs starter, dynamo, div ledninger, slanger osv osv......zzzz Siter x Jetta 1.8 84 mod. A4 1.8T 95 mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nitewlkr Skrevet Oktober 7, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 7, 2003 Originally posted by tobbern ok..det jeg mente er pris man må betale hvis man er vanlig ola nordmann og uten business partners i tyskland.. skal du kun ha selve vingen eller mekanismen også? mvh tobias trenger kun vingen... også lambda da :) Siter Har for mange biler.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tobbern Skrevet Oktober 19, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2003 opp^^^^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg