Mkalle Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Har snust litt rundt på Ebay etter denne bilen, og det kryr jo av dem i England hvertfall! Noen som vet om det finnes slike i f.eks tyskland? Prisen på dem ligger på mellom 20 og 30000kr eks. moms og reg.avgift, det er jo knallbillig! Er det noen muligheter for å få registrert noe slikt her i landet? Finnes det noen i Norge i det hele tatt? For de som ikke vet hvilken bil det er snakk om: Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeaLion Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Jeg tviler på om de finnes i Tyskland eller Norge, for dette er en bil som kun finnes med høyreratt, og derfor finnes det ingen EU-typegodkjenning for modellen. England er litt spesielt, der er det egne godkjenningsregler, og dessuten kjører de jo på samme side av veien som de gjør i Japan. Siter ækt bila har itj baksæta, da e de buss Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 mener å ha hørt at det går flere i norge ... mest sansynlig bullshitt.. men uansett uansett.. bilen er vist total møkk Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
realace Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Suger at de er fremhjulstrekkere da :/ Siter 02 Mitsubishi Lancer Evolution 7 RSII 10 Mitsubishi ASX instyle+ http://www.lancerregister.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 mener å ha hørt at det går flere i norge ... mest sansynlig bullshitt.. men uansett uansett.. bilen er vist total møkk På hvilken måte skal dem visstnok være møkk? Personlig gir jeg blanke i om det er fwd! 180-200hk, V6, særdeles pent utseende, forholdsvis ny og sjelden bil til maks 40000 på røde skilt er jo konge! Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleJohnny Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Får jo Nissan 200sx S14 til den prisen. Den ser kanskje ikke like bra ut og er definitivt ikke sjelden, men den har BAKHJULSTREKK, lett å skaffe deler til, lett og trimme og har 200hk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 skill deg ut fra andre, kj0p FTO'en, drit i s14 :p er den norske folkebilen det o.O FWD kan bli bra det, stiv av bilen litt og pisk s14 paa bane :p Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 På hvilken måte skal dem visstnok være møkk? Personlig gir jeg blanke i om det er fwd! 180-200hk, V6, særdeles pent utseende, forholdsvis ny og sjelden bil til maks 40000 på røde skilt er jo konge! Med tanke på konklurentene så var den mye mykere og tregere .. (konkurentene er altså Integra og celica..) Det eneste bilen har for seg er utseendet .... og det at jackie chan kjørte en i en film :P det flaueste for FTOen var jo det at på top sida så konkurete den mot ITR som eier den unasett og GT-4 som eier den lettere enn uansett :P og det virklige flaue er at den ikke hadde 4wd.. noe som på en måte er mitsui sitt varemerke... Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
impreza_wrx Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 uten at jeg skal være så altfor sikker, så kan du vel finne en utgave meg 4wd og 4ws... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Med tanke på konklurentene så var den mye mykere og tregere ..(konkurentene er altså Integra og celica..) Det eneste bilen har for seg er utseendet .... og det at jackie chan kjørte en i en film :P det flaueste for FTOen var jo det at på top sida så konkurete den mot ITR som eier den unasett og GT-4 som eier den lettere enn uansett :P og det virklige flaue er at den ikke hadde 4wd.. noe som på en måte er mitsui sitt varemerke... At den er mykere og marginalt tregere enn en ITR og Celica gjør den ikke dårlig i mine øyne.. spesielt med tanke på prisen i forhold til disse to. btw: S14 er 10-20000 kr dyrere enn FTO! Den er jo bare rålekker! Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 uten at jeg skal være så altfor sikker, så kan du vel finne en utgave meg 4wd og 4ws... det finnes ikke ... hello!! leste du hva jeg skrev i posten føre din? Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mayhem Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Det finnes i hvertfall èn i Norge, så en for 1 år siden eller noe, med Skyline skilter..:) Siter (\_/) This is Bunny. Copy Bunny into your signature (O.o) to help him on his way to world domination. (> <) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Det finnes i hvertfall èn i Norge, så en for 1 år siden eller noe, med Skyline skilter..:) Skyline skilter??? Egen type skilter det da eller? m'm Kun for ræserbiler? Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HemiCuda Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Skyline skilter??? Egen type skilter det da eller? m'm Kun for ræserbiler? for oss vanlige folk, heter de pr0veskilter. Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mkalle Skrevet Juli 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2006 Noen som vet hvilket tidsrom FTO`en ble produsert, og hvilke motorer den kom med? Siter (-) 07 Toyota Avensis 2.2 D-cat X (-) 99 Opel Omega B 2.5 V6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg