sInnzYk Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Hadde Tenkt meg litt mer enn som så. Men om dette er av interresse Så kan jeg godt skrive litt om hva som er gjort med bilen viss du vil det bare å skrive :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorradoBoy Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Vet om en damekjørt 93 vr6, eid og kjørt av dame siste par årene. Oppe ved gardermoen/jessheimi. PM meg for nummer. Siter Holdt avstand - vi ruller - Follogutta Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT 83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil) --- follo.vwaudi-club.no --- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Vet om en damekjørt 93 vr6, eid og kjørt av dame siste par årene. Oppe ved gardermoen/jessheimi. PM meg for nummer. "trenger ny clutch, ellers strøken" :thumb Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 "trenger ny clutch, ellers strøken" :thumb hehe :P damer kan da kjøre bil dem :respect Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 ingen andre på forumet som vurderer å selge? :) finner jeg ingen fin corrado snart, blir det nok golf, eller audi Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juli 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Vet om en damekjørt 93 vr6, eid og kjørt av dame siste par årene. Oppe ved gardermoen/jessheimi. PM meg for nummer. har sendt deg pm vet du noe mer om den bilen? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HERBIE Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Motor: Oettinger chip,Helt ny topp, portet med shrick kammer, polert innsug. Oppjustert bensintrykk, Ny kasse med ny Sinter lamell å trykk plate. 2,5" Eksos++ Karosseri: Er lakkert i Lilla perlemor. Breddet/ Valset ca 30-40mm RGM Sideskjørt, bakrute skygge, downforcer, Dråpespeil og emblemfri grill Understell : Nye foringer over det hele, Stabstag, Justerbart senke sett. Nye bremser å hjullager er byttet over det hele med Zimmermann bremse skiver å Red stuff klosser Felgene er av typen Koya GTR4. 8*18" Med Dunlop sp sport fm901 Interiøret er helt strøkent. Karmann interiør. Med hvite instrumenter i A stolpe holderen å i speedoet. Sponset med stort anlegg å litt sånn. Kommer ikke på noe mer i farten. Bilen er i kjempegod stand. Er godt holdt av meg å tidligere eier Er en morsom bil som går godt, men vurderer å selge den pga overgang til litt større bil Siter 74 Mod Golf 1 65 Mod T1 Boble 73 Mod T3 Variant X 84 Mod Polo Derby X 86 Mod "Racetech" Caddyen X 86 Mod Golf 2 "vinterbil" X 93 Mod Golf 3 GTI 16V X 91 Mod Corrado Vr6 X 99 Mod Golf GTI 20V Turbo X http://www.algard-gatebilklubb.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Juli 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 karmann interiør? Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Motor: Oettinger chip,Helt ny topp, portet med shrick kammer, polert innsug.Oppjustert bensintrykk, Ny kasse med ny Sinter lamell å trykk plate. 2,5" Eksos++ Karosseri: Er lakkert i Lilla perlemor. Breddet/ Valset ca 30-40mm RGM Sideskjørt, bakrute skygge, downforcer, Dråpespeil og emblemfri grill Understell : Nye foringer over det hele, Stabstag, Justerbart senke sett. Nye bremser å hjullager er byttet over det hele med Zimmermann bremse skiver å Red stuff klosser Felgene er av typen Koya GTR4. 8*18" Med Dunlop sp sport fm901 Interiøret er helt strøkent. Karmann interiør. Med hvite instrumenter i A stolpe holderen å i speedoet. Sponset med stort anlegg å litt sånn. Kommer ikke på noe mer i farten. Bilen er i kjempegod stand. Er godt holdt av meg å tidligere eier Er en morsom bil som går godt, men vurderer å selge den pga overgang til litt større bil okei, høres veldig strøken ut :) har du en ca pris du kunne tenkt deg? Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nitros Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 noen som vet noe om denne eller? nesten mistenksom lav KM stand http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1157091 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125927&highlight=corrado Siter O-<8--¤< Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Kvitta du deg ikke med gamle rado'n for å kjøpe noe som var gjerrig på bensin?? hehe Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Kvitta du deg ikke med gamle rado'n for å kjøpe noe som var gjerrig på bensin?? hehe jo, jeg gjorde det ;) men j har jo alltid lyst på corrado, skal å se på en golf tdk etterpå;) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 hva med å kjøpe en rado g60.. selge motorn og kjøpe en tdi motor og slippe nedi? Corrado tdi;) Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 hva med å kjøpe en rado g60.. selge motorn og kjøpe en tdi motor og slippe nedi? Corrado tdi;) hehe, giddi det så ;P Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kao Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 hehe, giddi det så ;P har du sett på den blå corradoen ?? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg