Gå til innhold

Vurderer ny corrado igjen :)

Ranger emnet


sInnzYk

Anbefalte innlegg

  • Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

 

Jeg har vært å kikka på den, syns den ikke var noe fin i lakken! Nesten ikke gummi igjen på forhjula, (sikkert kjørt litt hardt)! Jeg syns den så litt lurvete ut rett å slett. Men lykke til, du får kjøre å kikke på den:)

Kjinn å det drææg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært å kikka på den, syns den ikke var noe fin i lakken! Nesten ikke gummi igjen på forhjula, (sikkert kjørt litt hardt)! Jeg syns den så litt lurvete ut rett å slett. Men lykke til, du får kjøre å kikke på den:)

 

Mye skulle han ha for den da?

 

mener den lå til salgs for litt over et år sia eller noe også jeg..

en kompis av meg som hadde lyst på den.. mener den lå ganske høyt i pris da.

 

ser pen ut på bildene i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye skulle han ha for den da?

 

mener den lå til salgs for litt over et år sia eller noe også jeg..

en kompis av meg som hadde lyst på den.. mener den lå ganske høyt i pris da.

 

ser pen ut på bildene i alle fall :)

 

Jeg vet ikke hvor mye, for vi gikk ikke inn til han! Den stod bare under et trekk på en parkerings plass utafor huset hans! De bildene lyver veldig hvertfall, husker det var noe slitt lakk foran på panseret! Fangeren var litt ødelagt!

Kjinn å det drææg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror denne har vært kollisjonsskadet og bygget opp for et par år tilbake, farge fra R1, også litt usikker på KM.stand fra den har ligget ute tidligere.

Holdt avstand - vi ruller - Follogutta

 

Corrado exG60, ex G60T, ex 16vG60, soon 16vT

83` Volkswagen Golf Cab (forsøk på bruksbil)

--- follo.vwaudi-club.no ---

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår