Reset Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 jeg skal skaffe meg ny dynamo no, pga anlegget!:) men det jeg lurer på, hva er det som passer? bolt on. vet passat osv passer.. men det er vell 90 bare? jeg trenger helst 120A! Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Nytt batterii, stupiid.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 hjelper jo ikke bare med batteri nor anlegget tømmer det med en gang! må jo ha noe som lader batteriet og Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 har du strammingen på nedsiden eller oppsiden av dynamo? sleng gjerne med bilde:) Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Har ikke alle med Golf 2 strammingen på toppen? Reset: Kommer vel litt ann på batteriet hvor fort det tømmes, eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Nytt batterii, stupiid.. Er det ikke du som klager over at jeg er grinete på forumet her...? Nytt batteri hjelper lite. Meg bekjent er det største av "originaldynamoer" 90A, og det bør holde. Får du fortsatt problem med for lite strøm kan du kjøre med to batterier og kondensator(er). Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Housey Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 var det ikke snakk om at en type dynamo fra en eller annen traktor som passa da? vistnok 120amp eller noe ? uansett... var vel megabillig.com som kunne skaffe dynamo etter dine specs etc :) Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Har ikke alle med Golf 2 strammingen på toppen? Jeg har strammingen i bunn.. kanskje noe med at jeg har TD.. kjedelig.. passer ikke andre dynamoer jeg har sett.. Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joachim Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Er det ikke du som klager over at jeg er grinete på forumet her...? Jo, men jeg fleiper... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 var det ikke snakk om at en type dynamo fra en eller annen traktor som passa da? vistnok 120amp eller noe ? Det var vel cleanvw som snakket om at han hadde brukt dynamo fra en eldre Zetor, mener jeg:) Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 jeg vet ikke, jeg sendte mld på han no:) håper han skaffer:P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg