Kebab gud Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=122087 JIPPI!! ingen bombe egentlig ... selvsagt vil de ha en snø rally til Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CalibR Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 WORLD RALLY CHAMPIONSHIP As a cost saving measure, a limit on the number of engines, with a single specification per year, will be introduced from 1 January 2007. The number of engines, with detailed regulations, will be proposed at the next World Council meeting. Applicable from 1 January 2007, the existing Super Rally rules will be replaced by a system of bonus points applied for each leg of a rally (1st = 3 points, 2nd = 2 points and 3rd = 1 point), to ensure the final classification applies only to competitors who complete the entire route. Detailed regulations will be proposed at the next World Council meeting. From 1 January 2007, Priority 1 drivers can only test for the manufacturer for which they are designated and, as part of a long-term objective, the number of test days will be reduced by means of technical measures. Remote servicing, under restricted conditions, will be permitted from 1 January 2007. Detailed regulations will be proposed at the next World Council meeting. Drivers of Super 2000 cars taking part in the FIA Production Car World Rally Championship can score points for the Championship classification, as of 1 January 2007. Detailed regulations will be proposed at the next World Council meeting. From the beginning of the 2008 season, all World Rally Car entrants will use tyres from a single supplier. Run-flat ‘foam’ will not be permitted. Tenders will be invited from tyre companies. The introduction of Biofuel, at the earliest opportunity, is being studied by the FIA Technical Department. From 1 January 2007, it will be forbidden for competition cars running on less than four wheels to be driven on liaison sections. Detailed regulations will be proposed at the next World Council meeting. The World Motor Sport Council approved the 2007 FIA World Rally Championship calendar, which will continue to run to the existing January-December format. 2007 FIA World Rally Championship 19-21 January Rallye Automobile Monte-Carlo 09-11 February Swedish Rally 16-18 February Rally Norway 09-11 March Rally Mexico 30 March-01 April Rally de Portugal 04-06 May Rally Argentina 18-20 May Rally Italia-Sardinia 01-03 June Acropolis Rally of Greece 03-05 August Rally Finland 17-19 August Rallye Deutschland 31 August-02 September Rally New Zealand 05-07 October Rallye de France - Tour de Corse 12-14 October Rallye de España 26-28 October Rally Japan 16-18 November Rally Ireland 30 November-02 December Rally GB The World Rally Championship Commission will decide whether to add further events to the 2007 calendar and will make a proposal at the next World Council meeting. The FIA Junior and Production Car World Rally Championship rounds will be proposed at the next World Council meeting. http://www.Fia.com Statsministeren gratulerer Rally Norway - Rally-VM er en av verdens største sportsbegivenheter, sier statsminister Jens Stoltenberg og gratulerer Rally Norway med beslutningen fra det Internasjonale bilsportsforbundet (FIA) om å legge en av de årlige VM-rundene til Norge og Hedmark. Dette er en enestående mulighet til å markedsføre hele regionen både nasjonalt og internasjonalt, sier statsministeren og viser til at arrangementet vil få positive ringvirkninger både for næringsliv og reiselivsnæringen. Beslutningen om å legge Rally-VM til Norge er et resultat av et aktivt og langsiktig arbeid. Regjeringen har engasjert seg sterkt for å få arrangementet til Hedmark. Statsminister Jens Stoltenberg åpnet det vellykkede kandidatløpet for Rally-VM tidligere i år og var også til stede under fartsprøvene sammen med blant andre Petter Solberg. http://www.motorsport.no/ Kult dette. Merk også at Rally Irland, Rally Portugal står der som kjempet også om en vm-runde, dette på bekostning av Rally Kypros og Rally Tyrkia :) Siter Caution Cloud 40 Hairpin Right 100 Narrows Through Gates And Opens 70 Flat To Finish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr_Ford Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 WOHO!! hvor hen i norge blir detta rallyet??? kanskje jeg skal dra og titte Siter -Ford Sierra 2,8i drifter -Ford Sierra 2,0 prosjekt -Ford Scorpio 2,9i bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 WOHO!! hvor hen i norge blir detta rallyet??? kanskje jeg skal dra og titte Fra VG: 14.-18. februar blir det VM-rally i Norge, med base i Hamar. Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 var en tråd her fra før ja. Kanskje ikke sjakktrekk å bare søke etter vg-url'en for å skjekke om det er posta før :P Fikk jo opp 1000 sider. Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StianG Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 rått....der skal verfall jeg opp å kikke Siter 86" 740tic + diverese herje og bilcrossbiler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 bor jo få km unna flere av strekkene.. så burde vel kanskje komme meg ut å få sett :P Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ratata Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Konge...... Da er den helga avsatt! :D Siter ~Ratata~ 4 doors - no waiting http://www.drive4fun.net No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Jeg skal hvertfall dit! Så mange som mulig burde jo ta turen da, så det blir suksess! Helt konge! Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chissan Skrevet Juli 27, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 27, 2006 Jeg skal vertfall sitte å kose meg med varm kakao foran bålet mens jeg ser på wrc.. gleder meg som en liten unge. var og så på prøverallyet og da hadde dem ikke med de råeste førerne, men var fett fordet! Siter VW Golf mk1 Cab Opel Ascona B Rallybil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg