kremt Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Men hvorfor får noen gratis rute mens andre må betale da? :wonder Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Slik fronrute "liming" er vel gratis ifra forsikringa sin side, mens bytting koster 2000kr... mener jeg da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NChief Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 man bytter ikke frontruta, selv om det er steinsprut, de "lapper" den på en måte(ikke spør:p) er frontruta slitt og må byttes, er det dyrere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Hvordan lapper man den da, fyller i noe stoff og pusser? :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spurv Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 man bytter ikke frontruta, selv om det er steinsprut, de "lapper" den på en måte(ikke spør:p)er frontruta slitt og må byttes, er det dyrere.. Min ble bytta .. men der hadde den fått en heftig sprekk nedover og da(men pga steinsprut), mot kanten.. 2000kr (som selger betalte, siden de var der når jeg skulle handle..). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetl0vB Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 Skiftet koster 2k i egenandel ja. Han jeg var hos sa han brukte og slå av en del på egenandelen og han kjente jeg ikke en gang så kan vell hende det er mange som gjør slikt.. fikk ikke det jeg da ettersom jeg hadde tatt bakruta og da var det noe verre sa han. Siter ..::Audi A4 Avant 1.9TDI::.. ..:x:Passat 1.8T Highline 99::.. Solgt!! ..:x:Golf Mk2 1985 Gti::.. Solgt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Juni 8, 2010 Rapporter Share Skrevet Juni 8, 2010 Sjekk datoen, Karl113 hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg