Erik Braseth Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Hei Noen snille sjeler her som får disse felgene på denne bilen? Har prøvd litt selv, men skiftnøkler svømmer bedre enn jeg modder i ps ;) her finnes det kanskje bilder som er bedre egnet til modding (kan ordne fullsize bilder hvis noen trenger). Har ikke flere bilder av felgen http://hekta.org/~erikab/scorpioRSfelg/ http://hekta.org/~erikab/scorpio/ Håper noen tar seg bryet med å hjelpe meg, og alle forsøk taes imot med åpne armer :thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 rask mod :) Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marquez Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 :hello: Siter Forspranget Ligger I Teknikken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 viper: unaturlig lys farge i åpenrommet til felgene da :p Men tusen takk Marques: der kom sannelig bildet fram også. Takker og bukker Blir kanskje ikke så gæli med slike felger på bilen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 Juksa litt jeg da, brukte noen andre felger. Får mer og mer lyst på 18" hjul yummy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2Fat 2Fly Skrevet Juli 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 altså jeg gjorde en tåpelig feil da jeg modda :P Jeg snakka med en som kalte seg Erik på msn og! Snakka vel i 40min med han og jeg trodde det var deg hele tida! :P Tok og laga felgene litt større og f.eks Siter 1985 Mercedes S123 230TE TIC 1995 Mercedes E250D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg