Gå til innhold

Rudskogen 14-16. juli 06.

Ranger emnet


JoeyS

Anbefalte innlegg

Hey.

Jeg gleder meg sinnsykt til Gatebiltreffet på Rudskogen som går av stabelen den 14-16 juli.

Det er første gang jeg er på dette treffet (og forsåvidt ett så stort treff).

Å jeg reiser helt fra Haugesund for å se på dette, så lurte jeg på :

for å få en sinnsykt fet helg, med mange sinnsykt fete inntrykk,

er det mulig å få sitte på med noen ute på banen?

Det hadde vært ekstremt kult å få lov til det av noen,

så hvis dette er mulig, og noen vil ha meg med ;

kontakt meg på pm. eller skriv her i denne tråden.

På forhånd takk.

 

mvh.

Joey.

;)

- Audi A4 04'

x VW Touran 06' - x Nissan Silvia S15 (på skilter) - x VW Touran 04' - x VW Passat 02' - x Ford Fairlane KR500 - x VW Passat 97' - x Nissan Skyline R33 GTS 95´ - x Nissan 200sx S13 92'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan desverre ikke tilby noe banetur, men du kan jo glatt få bli med på festen siden det ser dårli ut med andre invitasjoner....

 

Å tro det eller ei, men festen er jo nesten halve treffet, vertfall om du ikke disponerer egen bil til banekjøring...

 

Men ett godt råd: ta med deg en hjelm, still deg opp ved utkjøringa å ikke væ sjenert så ordner det seg helt sikkert med en tur.. Folk er jævli greie å ha med å gjøre på sånne treff!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal i allefall prøve å komme meg nedover, men har ikke bil som egner seg til banekjøring for tiden, for å si det sånn.

Blir litt slapt med volvo V70 2,5TDI på 15" felger på rudskogen.

Men skal prøve å fåt til en tur nedover dit i allefall.

:respect

proud mebmer of FosenRacingTeam

Mercedes 190E 1987(rånebil)

volvo V70 TDI. 2000(bruksbil)

volvo 245GLT. 1989(herjevogn)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det hjelper å være i besittelse av et par pupper hvis du skal smiske deg til sittepåtur med en bil rundt banen:) Husk at de fleste folka med såpass gromme biler at de får kjøre på gatebil, er folk som har brukt alle pengene siden komfirmasjonen på bilen. De bor fremdeles hjemme hos mor og far, og har hatt lite kontakt med det riktige kjønn;) De få jentene de har hatt kontakt med, er dessuten "glamourmodeller", "gatebilbabes" eller andre typer luremus;) Da hjelper det om man spør om å få sitte på en tur, fordi nevnte folk tror de får seg noe for etpar runder rundt banen:)

 

mvh oddi

Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moralen er; skift kjønn eller skift bil! Da blir det tur på banen :)

det blir nok ikke aktuellt :p

så, da blir d nok desverre ingen banekjøring på meg :(

- Audi A4 04'

x VW Touran 06' - x Nissan Silvia S15 (på skilter) - x VW Touran 04' - x VW Passat 02' - x Ford Fairlane KR500 - x VW Passat 97' - x Nissan Skyline R33 GTS 95´ - x Nissan 200sx S13 92'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har mange muligheter til å sitte på med noen ut på banen. Du kan jo til og med leige en bil å kjøre selv:D

Skal prøve å liste opp et par alternativ..

 

1: Du kan snakke med SS performance, de har byggt en bil som de skal leige ut til folk som vil kjøre på banen.. Koster 500kr.. Da får du kjøre 5 runder, så koster det 100kr for hver ekstra runde.. Bilen de har byggt er en BMW E30 med M5 motor:D Heftig;)

 

2: Du kan høre med Mrleone her på forumet om du får sitte på en tur i hans heftige Monster EVO.. Har inntrykk av at han deler ut noen turer visst folk spør:)

 

3: Visst du betaler får du sitte på med Sylte Racing sin Mercedes 190 med 3 liter turbo motor, han solgte vertfall turer i fjor:)

 

4: Å til slutt har vi da Gatebil Taxien:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for bra svar S3T!

det beste og mest positive svaret til nå. :D

Mrleone er vel desverre fullbooket nå allerede, men jeg skal helt klart gi det ett forsøk.

men igjen, takk for bra svar og tips.

;)

- Audi A4 04'

x VW Touran 06' - x Nissan Silvia S15 (på skilter) - x VW Touran 04' - x VW Passat 02' - x Ford Fairlane KR500 - x VW Passat 97' - x Nissan Skyline R33 GTS 95´ - x Nissan 200sx S13 92'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår