volvo264 Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Har litt deler til overs som eg ikkje har bruk for blant anna: div svarte lister rundt om bilen, mulig eg har komplett sett pyntelister nede på dørene orginal volvo vinge frå 86-> lykter rundt om bilen baklykter 740 "orginal" div motor deler frå B23/B230 delebakaksling til 940 turbo komplett servo 86mod de meste av ruter "ikkje 242" automat gir også mykje småtterier har ein delebil ståandes også 240 86mod GLE selges pga, tar opp for mykje plass og pengemangel:P Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Har du noe til 245?:D Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Har du noe til 245?:D jau muligens..ka du tenker på da? forge delebil var en 245. men har ein kompis også som har ein 245 delebil.. Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torak Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Har du den nye typen frontlykt med svarte originale lister samt. svart list til fremre støtfanger? Siter Sommerbil: E30 M-Tech 2 Bruksbil: S4 2.7 Biturbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Har du den nye typen frontlykt med svarte originale lister samt. svart list til fremre støtfanger? emm..har kansje bare nåkren svarte lister til lyktene av gammle typa 85 og eldre. skal nokk ha dei på fangeren framme ja Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 jau muligens..ka du tenker på da?forge delebil var en 245. men har ein kompis også som har ein 245 delebil.. Er på jakt etter svart takrenne list som passer en 88 modell Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Er på jakt etter svart takrenne list som passer en 88 modell ja okej, blir litt verre det du.. so eg må nesten bare beklage Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Sjakalen Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Ingen motor? Siter 1. Volvo 242 VOC B23E 2. Volvo 242 Nasjonal Rally Bil 3. Renault 8 4. Volvo 262 C Bertone 5. Volvo 940 2,3LT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Ingen motor? joda, når eg tenkter meg om so har eg ein B230A motor rullet 250 tusen ca? ellers er de dårlig med motora, kansje nåken delemotora? Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Kan jeg bare spør om du har denne da?samme hva slags farge den er om du skulle ha en slik liggende... Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Kan jeg bare spør om du har denne da?samme hva slags farge den er om du skulle ha en slik liggende... hmm..desverre du, har aldri vert borti ein slik før:P hehe Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolve Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Har du svart list over støtfangeren bak + de på bakskjermene som går rundt hjørnet, i SVART? Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo264 Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Har du svart list over støtfangeren bak + de på bakskjermene som går rundt hjørnet, i SVART? hmm, har muligens dei på sjermene bak. men meiner på eg skal ha dei på fangeren vertfall Siter General-Aasen Stolt volvo eiger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgis Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Kan jeg bare spør om du har denne da?samme hva slags farge den er om du skulle ha en slik liggende... hva er det? Siter Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Det er "ekstrautstyr":D Sånn oppbevaringsboks du kan ha småting i...du monterer den i den "gropa" på førersida i dash'en.Er gått ut av produksjon også:( Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg