Helios Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Ønsker å kjøpe blankpolert eller kroma takstativ som passer mk2. altså ikke bare skistativ.. men slik digert brett som man har på bobler.. meg vil haaa vil haa.. :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Skal du bygge Resto Looker? Siden du skal ha krom rundt vinduene også mener jeg. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juli 16, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Liten mulighet for det ja..hehe Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Skal bli spennende å se åssen det ender.. :) Har sett ørten Resto Bobler, men ingen Golfer. Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Juli 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2003 Det ender jævla dårlig om jeg ikke får takstativ ;P hehe. blir vel litt resto/racelook. for jeg skal vel ha bur og bøttestoler trur jeg.. Er foresten interesert i å kjøpe alt folk kan mene passer på en restolooker.. :) Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg