Singh_Supreme Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Hvor kan jeg finne en billig og bra GTI motor til min 1,6.. Jeg skal ha alt sammen komplett som jeg kan bare "SLEPPE" nedi med motoren??? Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Vel, lykke til.. Er nok litt med jobb enn å bare 'sleppe' nedi.. Må bytte bremser, understell, ledningsnett, drivaksler +++ Koster nok mer enn det smaker! Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audi__a41.8t Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 :cab Så hva skjer med "show, No Go" ??? he hw , lei av å bli frakjørt oss med litt under panseret ?? Siter Signaturregler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 :cab Så hva skjer med "show, No Go" ??? he hw , lei av å bli frakjørt oss med litt under panseret ?? Ja fyyyyy faen:P hehe.. jeg har kjøpt meg Vr6 motor skal sjekke litt rundt og kansje flytte over.. vet det er JÆVLA mye jobb men det blir ikke en orginal motor hvertfalll.. om jeg finner en girkasse så blir det det om ikke da blir det full pupp.. skla jo ikke kjøre bilen så veldig mye så da blir bilen bygget til neste sesong;) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo20VT Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Vel en R32 motor passer jo rett i festene. Menne tror jeg ville gått for 1.8 ja. Du får en veldig bra motor komplett for ombygging til 30K. Er jo litt jobb men alt passer jo over. Skjønner ikke helt vitsen med å montere en gammel motor i et nytt karosseri det vil uansett by på en del problemer.sombrero Siter I just love 2 see their faces when they been whiped out by what they thaught was just a boy racer;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolfahs Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 har du kjøpt en vr6 motor fra golf 3 som du skal ha i en golf 4?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 har du kjøpt en vr6 motor fra golf 3 som du skal ha i en golf 4?? Ser sånn ut :pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg