Sin Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Har en ulyd som kommer fra høyre bremsetrommel når jeg kjører. Det kviner/skraper litt i lave hastigheter, men viss jeg holder håndbrekket litt opp, så stopper kviningen. hva kan være galt? noen som har vært borti det samme? Siter '90 Golf 2 1.8 Sport '89 BMW 325i e30 [solgt] '86 BMW 325i e30 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Har du sett under bilen? Det kan faktisk være noe så enkelt som at håndbrekkwiren din subber borti det ene bakhjulet. Eller det kan være at du har utslitte bremsebånd, pluss at no i trommelen ikke sitter helt som det skal. Hvis du skrur av trommelen så vil du nok finne svaret på problemet. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tbend Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Skru av trommeln å se ;) Siter 85 Audi 80 GTE Quattro 86 Golf 2 Turbo Diesel Rallvogn: Volvo 244 2,1 87 Golf 2 Syncro 86 Golf 2 Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sin Skrevet Juli 4, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Skal ta å se på det på lørdag! har bare hatt trommelbrems bak og fwd i 2 dager nå! Siter '90 Golf 2 1.8 Sport '89 BMW 325i e30 [solgt] '86 BMW 325i e30 [solgt] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 samme er det med meg:/ vurderer og bare bygge om til gti bakstilling:P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwpower Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 samme er det med meg:/vurderer og bare bygge om til gti bakstilling:P I likhet med meg :D er bare at vi aldri knør oss til å gjøre d, eller hur.? :hammer Siter 86 VWGolf2 1.6 cl --> Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 I likhet med meg :D er bare at vi aldri knør oss til å gjøre d, eller hur.? :hammer hehe.. jepp!:P har bynt å jobba å tjent meg peng no da!:) større sjangse for at det blir noe:P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Har en ulyd som kommer fra høyre bremsetrommel når jeg kjører. Det kviner/skraper litt i lave hastigheter, men viss jeg holder håndbrekket litt opp, så stopper kviningen. hva kan være galt? noen som har vært borti det samme? bremser som henger litt på kanskje...? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg