saab9000 Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 http://www.dagbladet.no/dinside/2006/07/03/470525.html Syns dere denne golfen er den feteste? Syns den var ganske tøff men! Den så litt "hjemme" mekka ut.;) Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kapissj Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 er ikke eieren på forumet her a? helt ærlig så syns jeg det samme om denne som vanlig golf..helt grei,men scoopet kunne vært spart til en annen bil Siter 67" Camaro ss cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Eieren er her på forumet ja. Ligger en tråd på Golf 4 delen. Husker ikke navnet hans i farta, men er utvilsomt en rå Golf. Mattsvart er pent. Men scoopet er ikke fullt så pent igrunn.. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nomix Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Den var clean, det skal han ha. :) Siter Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Eieren er her på forumet ja. Ligger en tråd på Golf 4 delen. Husker ikke navnet hans i farta, men er utvilsomt en rå Golf. Mattsvart er pent. Men scoopet er ikke fullt så pent igrunn.. Var vel AMA sin her på forumet, men bilen er solgt mener jeg..? Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simonsen Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Marvil sin er tøffare tykkje eg. Siter - 96' Nissan Primera 2.0 LX - 90' Audi 200 TQ 20 V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
int Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Syntes den er nice jeg, men jeg likte den bedre før når den var sølvgrå... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Josteinsmira Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Ikke akkurat så pen Golf, liker heller Tazzen sin :D Siter §Raanecrewet§ §CrazyATV§ Derbi DFW 49ccm (ATV) Lei av trege ImageShack ol. sider? Send en PM så skal jeg se hva jeg kan fikse av server plass ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Marvil sin er tøffare tykkje eg. Hehe, hyggelig.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg