OldSchool RF Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Holder på med min første kasse nå. Driver å knoter med no glassfiger og slikt. Hvordan blir det å ha elementene pekende mot hverandre slik som jeg har tenkt til å ha det? Hva bør jeg gjøre med demping? Siter 67 Ford Mustang 390 HT -Little red rocket- 87 Ford Orion 1,6 -Bilen med det rare i- 00 Skoda Pickup 1,9 -Truck of the year- Every song gets better on the road Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Kan bli kult det der :) Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomasekeli Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Hehe... Det så rett og slett dritstilig ut! :) Håper du følger på med masse bra bilder og kommentarer underveis! ;) Siter Her skulle det vært en link til min prosjekttråd. Men jeg har ikke hatt tid til å lage en prosjekttråd. Men det er tanken som teller, er det ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OldSchool RF Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 har lagt på polyester i dag Noen som har noen tips til demping av kassa? har sett folk stappe de fulle av bommul. og folk som har brukkt sånn "bølge"skumm"gummi" liknende greier i veggene. samt brownbread. Noen som har noen tips? (min første selv bygde kasse) Siter 67 Ford Mustang 390 HT -Little red rocket- 87 Ford Orion 1,6 -Bilen med det rare i- 00 Skoda Pickup 1,9 -Truck of the year- Every song gets better on the road Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 saue ull?? tror det er en del som bruker dette, MEN dette gjør også at subben tror kassa er større.. SQ du er ute etter tenker jeg!? om ikke er jo ikke dempingen mest nøye.. Tror jeg hadde montert slike matter selv. Rått til å være første bygget da! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PsychoPat Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 Det blir pent OldSchool RF! Jeg gleder meg til å se mer av prosjektet (?) ditt.. Har du lagt på en gummilist på MDF-ringen? Siter Mvh Chris Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trollet_ Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 så stilig ut, at de vinkler mit hver andre er helt klart en fordel da du sikkert kan få pressa ut noen Ekstra DB + at du slipper "stacking"!!:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 så man får høyere db med å vinkle elementene altså!? ikke hørt den før :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OldSchool RF Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Det blir pent OldSchool RF! Jeg gleder meg til å se mer av prosjektet (?) ditt..Har du lagt på en gummilist på MDF-ringen? Kassa er laga i 19mm MDF. Ringene er ikke MDF. Skal ha noen lag med glassfiber oppå ringene. Gummilist på ringen? Har tenkt på noe sånt for å få det tett. Lønner det seg? Siter 67 Ford Mustang 390 HT -Little red rocket- 87 Ford Orion 1,6 -Bilen med det rare i- 00 Skoda Pickup 1,9 -Truck of the year- Every song gets better on the road Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OldSchool RF Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 Dette bildet er etter et lag med polyester på et streetsh laken. Elementene er beregna for litt større kasse så da blir det noksaueull Siter 67 Ford Mustang 390 HT -Little red rocket- 87 Ford Orion 1,6 -Bilen med det rare i- 00 Skoda Pickup 1,9 -Truck of the year- Every song gets better on the road Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 finsk fineer du har brukt ja ;) kan lønne seg med gummilist, da det ikke altid blir 100% rett og tett med glass fiber osv ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OldSchool RF Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 finsk fineer du har brukt ja ;) kan lønne seg med gummilist, da det ikke altid blir 100% rett og tett med glass fiber osv ;) Stemmer sikkert det, det er no fineer iaffal Siter 67 Ford Mustang 390 HT -Little red rocket- 87 Ford Orion 1,6 -Bilen med det rare i- 00 Skoda Pickup 1,9 -Truck of the year- Every song gets better on the road Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg