Gå til innhold

kjøpe golf 1

Ranger emnet


*opel*

Anbefalte innlegg

Nå skal jeg kjøpe meg min første bil en golf 1.happyhappy

den er 100% fri for rust.

men den er rull malt det er et minus.

og allt intriøret er tatt ut untatt fram seten og dersjen.

er ikke helt sikker på langt den er gått.

også må jeg bytte hjulsylindere fordi lufte ventilen er slått av.

Opel Astra GSI-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn å forstå ja! Men om du får den for under 1500kr og den ikke er rustete, så skal man ikke klage da. Om den er rulla så kan det fort komme frem en overraskelse eller to når du får pusse av malinga/lakken.

 

ikke en rust flekk som jeg vetom men. var med å ta ut intriøret, jeg venta bare på å se rust når vi dro ut gulv trekket hehe men var faen meg ikke en flekk. Var meninga han kompisen min skulle lage bilcross bil tå den, men det vart ikke noe tå, så nå skal jeg kjøpe den. er heller ikke noe i hjulbuer eller i dører, tror ikke det er under ell.

Opel Astra GSI-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis det er som du sier, så er det nok ikke et ille kjøp da. Bare satse på at det er chromefangere/lister og små baklykter da:)

 

Planer med bilen videre? Skal du kjøre old school stil, eller skal du "ødelegge" bilen med flere tonn plastikk? :op

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At bilen er rulla har vel ikke no å si på om kan pusse opp eller ikke. Har jo mange år du på å få et stk. strøkent einsereksemplar:) Hvis det f.eks er en 75-76 modell så er det jo dumt at denne ikke skal få et godt liv framover. Da har du jo alt det grunnleggende for å kjøre old school stilen helt ut.

"The devil on my shoulder got a devil on his back"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår