Satrixen Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Skulle hatt Hayenes boka nå merker jeg.. Men noen som kan gi meg en kort briefing hvordan en tar av dekselet på venstre side under rattet. Driver å styrer (fortsatt!!) med henna fjernstyrte sentralllåsen, og må komme meg bak dette dekselet for å få koblet meg til.. Har fjerna det panelet under, og de tre skruene som sitter der. Ser ingen flere synlige skruer, men når jeg prøver å dra sitter den som et skudd.. Så er litt lei å dra for hardt, så derfor må jeg fri til forumet igjen.. ;) Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Det sitter tre skruer festet i det panelet under, så sitter det dekselet som går opp mot rattet festet med 3 skruer det også.. Må også ta av hele 'greia' som sitter over sikringene, da den funker som et feste for noen klips som fester dekselet rundt rattet.. Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Juli 10, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2006 Har fått av det panelet under, samt de tre skruene. Men hvor er de tre andre du nevnte? Titta oppunder, men mener jeg ikke så noen der. Hva er neste steg med andre ord? :) Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriz CivicMan ;) Skrevet Juli 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2006 Hmm, jeg skjønner ikke helt hvilket panel du har fått av og hvilket du skal ha av neste.. Hmm, kan prøve å demontere det og ta noen bilder imorgen hvis jeg får tid! Siter 92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler. ..:: Honda Power ::.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Satrixen Skrevet Juli 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2006 Dey hadde jo vært helt suverent lissom.. Tenker på den plata under, rett opp for pedalene. Den som sitter skrudd med de tre synlige torx skruene kan du si.. Problemet er vel at jeg ikke vet hvilken ende jeg skal begynne i.. :p Siter Sign.regler: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Gjør slik som meg: skru ut ALLE torx-skruene du ser som har noe med disse deksla og platene å gjøre.. Like greit. Er ikke noe mere fiks-faks enn som så. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg