Gjest 426hemi Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 asså, hælvete holdt jeg på å si, hva er forskjell på vanlig billett og FESTIVAL billett?? Dekker festivalbiletten babeshowet og adgang til campen om kvelden, mens vanlig bilett dekker adgang til banen om dagen????????????????????????????????????????????????????????????? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 ja da var rx-7en skrudd sammen utvendig:) da skal vi ha den på henger opp i morgen.. noen som vet om man kan sove i bilen? (trekk bilen, med festival billett) også skal camaroen hentes etter forstillings kontroll på bergheim i morgen tidlig.. håper dette blir en strålende helg!:thumb Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 asså, hælvete holdt jeg på å si, hva er forskjell på vanlig billett og FESTIVAL billett??Dekker festivalbiletten babeshowet og adgang til campen om kvelden, mens vanlig bilett dekker adgang til banen om dagen????????????????????????????????????????????????????????????? er det, slik jeg har forstått det.. Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest 426hemi Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Dagsbillett lør: 180,- Dagsbillett søn: 180,- Gatebil festivalbillett - gjelder for hele perioden, hele døgnet Helgebillett tors-søn: 850,- Helgebillett fre-søn: 750,- Helgebillett lør-søn: 550,- Gjelder for person (ikke for bil/telt) Det er ûber brutalt å ta 550 for den festivalbilletten, og kun selge den for lørdag OG søndag. FAEN! dagbilletten til 180 spenn er greit, + parkering på 50 spenn per dag, men 550 for å være med litt på kveldingen er ikke gøy. er det umulig å engang gå innom campen hvis man ikke kjøper den JÆVLA festivalbilletten? Hadde vært gøy å gå innom campen å se på alle de fulle folka og all driten osv :D Er det noen fra gatebil som svarer?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Da var bilett ordna :D Festival på meg :D :D :D :D Me sjåast på Rudskogen folkens! Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 Dagsbillett lør: 180,-Dagsbillett søn: 180,- Gatebil festivalbillett - gjelder for hele perioden, hele døgnet Helgebillett tors-søn: 850,- Helgebillett fre-søn: 750,- Helgebillett lør-søn: 550,- Gjelder for person (ikke for bil/telt) Det er ûber brutalt å ta 550 for den festivalbilletten, og kun selge den for lørdag OG søndag. FAEN! dagbilletten til 180 spenn er greit, + parkering på 50 spenn per dag, men 550 for å være med litt på kveldingen er ikke gøy. er det umulig å engang gå innom campen hvis man ikke kjøper den JÆVLA festivalbilletten? Hadde vært gøy å gå innom campen å se på alle de fulle folka og all driten osv :D Er det noen fra gatebil som svarer?? kjøper du festival billett så kan du være hvor som helst når som helst.. trenger ikke å kjøpe festival billett og dagsbilett Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Juli 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 hmm rapporterte om 3timer kø fra sarpsborg til rudskogen på radion før idag.. lukter ny publikumsrekord ja :P Typisk, jeg kommer garantert for sent på jobben imorra, kjører den veien hver dag... er mye ting og tang der opp allerede. Jeg har hørt noen rykter om fyll og skadder der på morran idag, men vet ikke om det stemmer ? Noen som hadde kjørt i fylla og kjørt på noen eller noe... men rykter er rykter... Mvh Siter 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GnarKiLL Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Ville bare si at da jeg kjørte hjemover til Kr.sand fra Arendal, kjørte jeg forbi utrolig mange gatebiler som var på vei til Rudskogen! Det var egentlig en litt spesiell opplevelse. Nesten om en amerikansk Fast to Furious film :D Og det hadde selvfølgelig vært enda gøyere å tatt følge. For noen gikk det også temmelig fort. Men det hører jo med ;) Siter 99, 200SX S14a Racing Edition - Ja, livet er for kort til å kjøre kjipe biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrLucky83 Skrevet Juli 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Jaja, reiser nedover nå jeg, see om jeg får kjørt noe idag :) Siter -+- Drift Fury -+- Volvo740 Bmw e30 320 M5 motor Mercedes 190e V8 (nye prosjektet) -+- Drift Fury-+- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jas Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Ikke lenge til vi reiser innover nå :D Håper jeg ser noe til folka fra forumet da :D Siter 95' Opel Omega 2.5 V6 89' Toyota Celica 1.6GT "konebilen" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Joastarlet Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 sånn. da skal jeg lesse bilen på hengern! snakkes der oppe Siter http://www.turbo-kid.com '94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM '93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM '93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt- '82 Toyota StarletR.I.P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tahoe86 Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Kommer trillende nedover i morgen en tur, håper på ett bra treff med mye liv. Og lite politi på veiene.. hehe Siter Knut Større jo bedre.. :-} Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
webbie Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Kjør pent... :) http://www.sa.no/lokale_nyheter/article2195014.ece Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zetec Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Jeg står på ferjeterminalen i Horten nå.. 270 spenn kosta den billetten ja, hehe.. Siter 2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift 2000 - Ford Focus 2000 - VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrDanger Skrevet Juli 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 14, 2006 Da er det på tide å begynne å kjøre neddover. Håper å være der rundt kl 12. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg