sRt Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 ahahaha, var jo bare kødd da. Tok av vingen på sx'n min her om dagen, så MÅTTE bare legge den oppå for å se. Den er ikke montert og skal ikke monteres. Letta nå? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rawr Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Puh! Siter (\o/) 83 Stylingjunkie 1.91m (o) 99 VW Beetle 1.9Tdi Highline (x) 97 Audi A3 1.6 (x) 93 BMW 318i Sekretær - VACN Troms Lokallag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Subwoofah Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Hehe, artig prosjekt! hva med solfilm på vinduene? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 hehe rawr, ble du redd et lite øyeblikk der? :P Soting, tenker du da på vinduene i bakdørene og skyvedøra? Det er vel det eneste som er lov Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wazzza Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Jasså, du er her også. Du stoppa hos meg oppi eineveien med den bilen i sommer. Du skulle vel opp til Birger. Hva har dere gjort motormessig? Syntes det var en voldsom innsugslyd av den. Hørtes ut som et STORT åpent filter.... Siter Lovdata.no Mitt Renault 30TS prosjekt Mitt patrolprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet September 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Aha, du som mekka i garasjen der ja? Motoren er en original 2.0 SDI (75 hk eller noe sånt). Den Lyden du hørte stusset jeg også på de første gangene jeg kjørte bilen, men det er nok original VWMO (Volkswagen Motorsport) trimming :eek: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wazzza Skrevet September 13, 2006 Rapporter Share Skrevet September 13, 2006 Aha, du som mekka i garasjen der ja? Motoren er en original 2.0 SDI (75 hk eller noe sånt). Den Lyden du hørte stusset jeg også på de første gangene jeg kjørte bilen, men det er nok original VWMO (Volkswagen Motorsport) trimming :eek: Stemmer det ja. Drittbilen går enda. Kjørte den til trøndelag med kun ett motorsopp. Dritt i bensinrøret fra tanken så den fikk for lite fuel... Jeg synes lyden var kul av den firmabilen din. Hørtes ut som en mildere utgave av hiluxen til en kompis. Oppborra 2.4 TD med IC+K&N og 3" rak eksos rett fra snurra... Siter Lovdata.no Mitt Renault 30TS prosjekt Mitt patrolprosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet September 15, 2006 Rapporter Share Skrevet September 15, 2006 utrolig fet firmabil :) tror jeg som mange andre ble letta når du forklarte omstendighetene rundt vingen på taket, hehe.. hva er planene fremover? :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 planen fremover er å få lakka øyelokkene på nytt pga litt ugg i lakken, og få lakkert den nye grillen. Etter det får vi se hva det blir til... mulig vi gir oss for i år. Snart vinter i nord vettu :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arctos Skrevet September 17, 2006 Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 Ja han kan ha lykke til med å kjøre i tromsø med den høyden der :P Jeg tar borti et par plasser i tromsø med caddyen slik den er nå, det sier jo litt... Liker prosjektet ditt\deres Truls, bare å melde seg inn i VACN nå! Men, er jo jåss at du ikke kan senke. Jeg kjører personlig med 100mm senk på min bil. Går relativt greit, selv om det har tatt på. Har en lettere skalpert girkasse, og bunnpanna ser ut som en kvisete 13-åring som er truffet av hagl skudd Siter 99` Lupo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet September 17, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 17, 2006 hehe, lav bil er ikke noe problem Martin. Er bare det at det er bladfjærer bake som skaper litt problemer... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arctos Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 tjæh, sier meg nada:P men la gå, du skal slippe og senke den, er jo tross alt en firmabil:P Siter 99` Lupo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet September 18, 2006 Rapporter Share Skrevet September 18, 2006 Oi, Oi!! lenge siden jeg har vært inne her nå. Det har skjedd en del. Frontfangern ble dritfet, og bakfangeren også. Den kan ha godt av litt senk! Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sRt Skrevet September 19, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2006 Ja vet at den burde kanskje senkes litt mer, men dette blir en vurderingssak. Kan bli både veldig dyrt og upraktisk. Jeg lakket et strøk på øyelokkene og grillen i dag, får se om jeg blir ferdig i morgen. Ble fri for grunning og silikonvask så kan ta litt tid dette :P Men det ordnaaar seeeeg, d gjør d alltid! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BurnPr00f Skrevet Oktober 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Oktober 10, 2006 sRt: Kikka litt.. jævli gromt firmabilprosjekt :) Men 1 forslag: Hva med skamsoting av bakrutene og kanskje litt soting på siderutene fram?? Siter -940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd -745TIC hehe :P x740TIC 86 modTråd x245TIC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg