Fjellvang Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Takluka mi tar i et eller annen, slik at den er stygt oppripet.. Tips & Triks?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GjerstaN^ Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 Hvis dette er på en av sidene bakerst på luka, er det en del i taklukesystemet som har knekt.. Har hatt samme problemet. for å fikse det må du ha ned taktrekket og takluka, og der er den en skinne på dene ene sida du mest sannsynlig må bytte.. denne koster ca 250 kr ny hos volvo. har sånne skinner ligganes for nyere enn -88 tror jeg. siden den passa ikke -85 mod. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjellvang Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 huffda... må æ ikke ut me vindu fremme eller bak førr å få ut taktrekket?? Har ikke gjort dette før.. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jalle Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Det er et helvette å ta ned taktrekket.. Min bil hadde tidligere eier røykt noe inni helvettes mye inni bilen så taktrekket var en porøs kjeks! Slet med akkuratt samme som deg pluss at elmotoren var ødelagt.. Wirene var rustet og den tettet ikke skikkelig ved pakningene, så vannet rant rett inn omtrent. Jeg byttet hele kolossen, men fikk aldri tak i elmotor på en knoksebil så jeg satte inn me sveiv.. En real drittjobb spørr du meg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vomaz Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 jeg har akkurat kjøpt meg 740 nå.. og har problemer med at takluken ikke lukker skikkelig på den ene siden, forrige eier sa at det var et stag elno som er knekt.. men hvis det er en vanskelig jobb så driter jeg i til det blir bedre vær og motoren er gått over;) Siter Veteranbrakke.. http://www.bilforumet.no/bilmerker/volvo/200-serien/275202-vomaz-volvo-245-83mod-diesel.html ----ALT TE SI TID---- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GjerstaN^ Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 jeg fikk ut taktrekket mitt ut høyre fordør, også fikk jeg kjøpt meg et ganske pent et på hoggern ! måtte pelle det ut selv men, hadde jo fått litt trening fra min egen ;) greit å pelle det ned aleine, men lurt å være 2 personer ved montering og hvis man skal ta ut trekket PENT! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjellvang Skrevet Juli 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 E d nån her som kan si ka delen æ treng hete?? Har vært hos Volvo og hørt litt, å han torte ikke å si ka d va uten å ha sett etter.. Han sa åsså at æ måtte regne me et par tusen vess di sku gjøre arbeidet.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GjerstaN^ Skrevet Juli 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2006 kan prøve å få tatt bilde av den i løpet av helga. legger ut bilde av den jeg måte skifte ut! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fjellvang Skrevet Juli 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2006 hadde vært kjempeflott d ja :) orke liksom ikke å ta ne trekke å styre bare førr å se korsn del æ ska bytte.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg