Bøjinis Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Disse gutta kan fage sitt!! helt sykt:respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juli 1, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 hehe, de vet hva de holder på med ja :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet Juli 1, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2006 Har du sedd X5 de laget? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 hehe, de vet hva de holder på med ja :) Gjør de nå egentlig det........................???? I mine øyne gjør dem ikke det når dem bruker så mye tid på å ødelegge en så pass fin bil. Jeg ser ikke vitsen jeg. Ikke kan bilen brukes normalt, og ikke har dem gjort noe som fremmer lydkvalitet. Bilen er blitt skikkelig stygg!!! Da vil jeg påstå at den CLS'n til Alpine Europe er vesentlig flottere, og har et enormt større potensiale hva gjelder lyd. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Gjør de nå egentlig det........................???? I mine øyne gjør dem ikke det når dem bruker så mye tid på å ødelegge en så pass fin bil. Jeg ser ikke vitsen jeg. Ikke kan bilen brukes normalt, og ikke har dem gjort noe som fremmer lydkvalitet. Bilen er blitt skikkelig stygg!!! Da vil jeg påstå at den CLS'n til Alpine Europe er vesentlig flottere, og har et enormt større potensiale hva gjelder lyd. mvh Glenn Nå er vel nettopp dette med at de skal vekke oppsikt som er baktanken med denne bilen. Eller hur? Mvh Tony Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Nå er vel nettopp dette med at de skal vekke oppsikt som er baktanken med denne bilen. Eller hur? Mvh Tony Joda, har ikke noe problemer med å se det, men det hjelper ikke bilstereobransjen når utseende er viktigere enn lyd, mener jeg. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Mr.SQ hva synes du om Alpine`s Bmw X5? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
neptyr Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Sykt rått bygg, men det er liksom ikke bilstereo.. Det er styling, med litt lyd inni der.. Føler nå jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøjinis Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Sykt rått bygg, men det er liksom ikke bilstereo.. Det er styling, med litt lyd inni der.. Føler nå jeg. hehe:) jah den er tøff,men vet jo ikke hvordan lyden er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Gjør de nå egentlig det........................???? I mine øyne gjør dem ikke det når dem bruker så mye tid på å ødelegge en så pass fin bil. Jeg ser ikke vitsen jeg. Ikke kan bilen brukes normalt, og ikke har dem gjort noe som fremmer lydkvalitet. Bilen er blitt skikkelig stygg!!! Da vil jeg påstå at den CLS'n til Alpine Europe er vesentlig flottere, og har et enormt større potensiale hva gjelder lyd. mvh Glenn Jeg mener det vet hva de kan i forhold til modifikasjonene. At det er en pen bil i utgangspunktet som egentlig ikke bør tukles med er jeg nok enig, men samtidig så vet de hva de holder på med når en ser den filmen. Jeg tok ikke med sq delen i den kommentaren, da min kunnskap ikke tilsier at jeg kan fortelle hva god å dårlig lydkvalitet er utifra en 5min videsekvens som stort sett består av kapping og kutting :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Mr.SQ hva synes du om Alpine`s Bmw X5? Hadde vært moro å høre den. Tror den ble bygget litt mer med tanke på lyd. Mye flotte detajler på den, men fortsatt ikke helt min stil. Men der snakker vi smak og behag. Personlig syntes jeg CLS'n til Alpine Europa er den fineste demobilen til Alpine. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cossie power Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 de HAR i allefal en demobil! og ALLE legger merke til den,etter man har sett den "live" så er vel navnet alpine rimelig brent fast i hodet til folk,og da har vel alpine fått gjort akkurat det de var ute etter.....:fire: Siter Cosworth,the search for power. prosjekt electric orange :http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=125413 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
morbid Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Klart det, kan jo ikke være et spektakulært bygg når ikke lydkvaliteten er på glenn's nivå :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethB Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 de HAR i allefal en demobil! og ALLE legger merke til den,etter man har sett den "live" så er vel navnet alpine rimelig brent fast i hodet til folk,og da har vel alpine fått gjort akkurat det de var ute etter.....:fire: Amen til det!! :) Siter Nytt prosjekt på gang ganske snart... :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Lydfabrikken] Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Hadde vært moro å høre den. Tror den ble bygget litt mer med tanke på lyd. Mye flotte detajler på den, men fortsatt ikke helt min stil. Men der snakker vi smak og behag. Personlig syntes jeg CLS'n til Alpine Europa er den fineste demobilen til Alpine. mvh Glenn Jeg har personlig sittet på Alpine sin CLS og hørt hva denne bilen har å by på, å må få si at skulle annledningen by seg så slå til, det er bare helt fantastisk hva denne bilen byr på av lydopplevelser Siter Ingen over, all under Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg