pahf Skrevet Juli 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 Skal på eu kontroll snart nå så da har jeg noen spm om hva de godkjenner og ikke : -rakrør fra midten og ut ? -sota baklys m gjennomsiktigfilm? -senkesett uten at d står i vognkortet,men med tuv ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
El-LoCo Skrevet Juli 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 15, 2003 Originally posted by pahf Skal på eu kontroll snart nå så da har jeg noen spm om hva de godkjenner og ikke : -rakrør fra midten og ut ? -sota baklys m gjennomsiktigfilm? -senkesett uten at d står i vognkortet,men med tuv ? Senkesettet er jeg rimelig sikker på at de gir faen i så lenge du har tuv papirene der, selv uten at det står i vognkortet (som det jo absolutt bør gjøre...) :) Siter -'97 Audi A4 1.8 TQ Avant [Bilstereo!] -'91 Ford Sierra 2.0i CL [Drept!] -'96 mazda 626 2.0i GLX [solgt] Spiller selges Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Originally posted by pahf Skal på eu kontroll snart nå så da har jeg noen spm om hva de godkjenner og ikke : -rakrør fra midten og ut ? -sota baklys m gjennomsiktigfilm? -senkesett uten at d står i vognkortet,men med tuv ? -Eksos, bare hvis det er under støy grensen. Tviler på at det er det -Kun fargede lykter med E-merking, ikke spay eller film -Senkesett skal inn i vognkortet. Du må forevise papirer på gjort hjulstillingskontroll. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pumpedyse Skrevet Juli 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 16, 2003 Originally posted by El-LoCo Senkesettet er jeg rimelig sikker på at de gir faen i så lenge du har tuv papirene der, selv uten at det står i vognkortet (som det jo absolutt bør gjøre...) :) når jeg hadde eu kontroll på bilen min så måtte det foreligge tuv godkjennelse eller stempel i vognkortet. men bare ta og vis bilrn på biltilsynet så fikser du det med en gang. Siter DOFFEN Alt av golf 1 deler kjøpes (til rett pris) Har også mye deler til golf 1 og golf 2, hvis noen trenger så er det bare og spørre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juli 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2003 Vel har da gjennomført eu-kontrollen. Og det ble et helvetes styr, for han fyren hater tydeligvis ungdom. fikk en kjeftskur som ikke ligna grisen, tuv papiret kasta han i trynet på meg. Potta kom igjennom.men ikke lysene. men det er ikke store problemet da :) Men etter en sånn behandling så er jeg lite keen på å gjøre reperasjonene der, så kan jeg ta etterkontrollen på et annet verksted ? For vil ikke ofre et rødt jævla øre på det svinet jeg var til i dag. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Juli 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2003 etterkontroll kan du vel ta hvor du vil..tror jeg..bare ta med papirene fra kontrollen som ikke gikk gjennom. Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaDDoG Skrevet Juli 17, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2003 Stemmer det etterkontrollen kan du ta hvor som helst der de har eu-kontroll Siter Audi A4 Avant 1997 1,8T Land Rover Range Rover Classic 1986 3,5 V8 Volkswagen Golf III GL 1994 1,8 X Mitsubitshi Galant GLSi 1994 2,0 Toyota HiLux 1986 2,2 4x4 "Offroad/arbeid" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juli 17, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 17, 2003 Flotte greier, da får jeg ihvertfall ordna senkesettet veitu :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reinert A Skrevet Juli 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2003 jeg hadde en klistremerke i frontruta det sto med hvit skrift , uten bakfarge og skriften var ikke stor... jeg så ikke merket vis jeg så rett fram , men jeg MÅTTE fjærne det... faens jøde! også påsto han demperne var gåene fordi plastik greiene var litt slitt.. tingen var bare at alle demperne var bytta for under 1 månde siden! han sa det gikk greit da helt utrolig! hadde mamma kjørt den ditt hadde den sikkert gått igjennom.. btw : jeg har ikke noe imot jøder :D hehe Mvh Rino Siter Honda Civic 1,4 IS HB Mod :1997 HK : 90 www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SX-S13 Skrevet Juli 19, 2003 Rapporter Share Skrevet Juli 19, 2003 Vel har da gjennomført eu-kontrollen. Og det ble et helvetes styr, for han fyren hater tydeligvis ungdom. fikk en kjeftskur som ikke ligna grisen, tuv papiret kasta han i trynet på meg. Potta kom igjennom.men ikke lysene. men det er ikke store problemet da :) Men etter en sånn behandling så er jeg lite keen på å gjøre reperasjonene der, så kan jeg ta etterkontrollen på et annet verksted ? For vil ikke ofre et rødt jævla øre på det svinet jeg var til i dag. var du på verksted på levanger? i såfall hvilket? Er fra levanger jeg også. kan være kjekkt å vite om slike karer..:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg