LMJ Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 hva slags monster kjørte om kapp med meg ut mot tjøme natt til 1. juli!? den bilen gikk godt!!! synd vi ble stoppet av politet. ellers kunne det blitt et fint løp:P haha. 150 i 60-sonen er fint! vil finne ut hvem det var!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Juli 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2006 hva slags monster kjørte om kapp med meg ut mot tjøme natt til 1. juli!? den bilen gikk godt!!! synd vi ble stoppet av politet. ellers kunne det blitt et fint løp:P haha. 150 i 60-sonen er fint! vil finne ut hvem det var!!! Ubekreftede rykter sier at dette var Kaldblod på forumet her. Men, bilen hans er rød da.. ikke oransj. Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Jo hei.. Gikk det så fort a gitt? Kjekt med speedometer som ikke virker... :P Var vel ganske greit at han hadde pakka ned lasern... edit: blæblæblæ disclaimer: ja, seff kjørte vi ikke så fort. alt det som står her er bare tull :) Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Ja dere kjørte vel ikke over fartsgrensa gutter? ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rakriste Skrevet Juli 4, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2006 Ja dere kjørte vel ikke over fartsgrensa gutter? ;) kaldblod kaldblod kaldblod.. hehe...:iconsm Siter MIN SIGNATUR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg