Gå til innhold

Flaks!

Ranger emnet


LMJ

Anbefalte innlegg

  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det er en 16v KR-motor som da har 139 hk originalt. Har også 4-2-1-grenrør og eksos fra Supersprint som skal gi litt ekstra, men tviler på at jeg har noe særlig mer enn det motoren kom med originalt da ikke alt er riktig justert osv. Burde ha tatt den på en rulle, men slikt koster. :)

 

Veier litt under 900 kg + meg.

 

Ellers gikk det like bra med meg, ja, bortsett fra at jeg måtte blåse 3 ganger før det apparatet hans forstod at jeg aldri kjører i fylla. :)

Ble forresten stoppa av samme fyren på Borgheim (ellerno.. lenge siden jeg flytta fra øya) på lørdag. Bare promillekontroll da også.

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en 16v KR-motor som da har 139 hk originalt. Har også 4-2-1-grenrør og eksos fra Supersprint som skal gi litt ekstra, men tviler på at jeg har noe særlig mer enn det motoren kom med originalt da ikke alt er riktig justert osv. Burde ha tatt den på en rulle, men slikt koster. :)

 

Veier litt under 900 kg + meg.

 

Ellers gikk det like bra med meg, ja, bortsett fra at jeg måtte blåse 3 ganger før det apparatet hans forstod at jeg aldri kjører i fylla. :)

Ble forresten stoppa av samme fyren på Borgheim (ellerno.. lenge siden jeg flytta fra øya) på lørdag. Bare promillekontroll da også.

 

han var jo veldig hyggelig da! tidenes teiteste sted å kjøre så fort... bra det gikk bra med oss begge! hadde flaks på lørdag også. kjørte over volvo-krysset på "taxigrønt" (halve bilen over stopplinja når det ble rødt) med en politibil som ventet på å komme over krysset fra høyre. på tide å roe seg ned litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh.. Diggere dere gullunger som aldri gjør noe "galt". Holder man seg på veien er det sjelden noe problem. ;)

 

kaldblod, denne gangen hadde du gullhår!!

og magnusjor, golf 1 trenger ikke mye mer krefter for å gå fælt.. så pass på ;)

kaldblod er ikke heller den som er vond å be...:respect

MIN SIGNATUR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh.. Diggere dere gullunger som aldri gjør noe "galt". Holder man seg på veien er det sjelden noe problem. ;)

 

Ikke det jeg mente, 'DIGGERE' ikke alle som aldri gjør noe galt.. Men er som du sier, holde seg på veien..

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde flaks på lørdag også. kjørte over volvo-krysset på "taxigrønt" (halve bilen over stopplinja når det ble rødt) med en politibil som ventet på å komme over krysset fra høyre. på tide å roe seg ned litt.

Du, den kjenner jeg til.

Kjørte selv på rødt rett fram i et kryss, det jeg ikke så var at en politibil stod i det krysset også og skulle til venstre.

Men gikk da bra :thumb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

magnusjor, Hva står i 4ern? :)

 

1.8T med chip, eksos og luftfilter... thats it! synes det er viktigere at bilen er pen å se på! så nå må jeg få på skjørtene, nye lykter foran og tone rutene. så kommer det stereo. kjøpte i dag:) men faen så knotete å få av dørdekslene foran! hva er det for noen skruer som sitter på undersiden av døren? ikke noe som passer! rare greier!

 

men ikke missforstå, fint å ha litt trykk også. uten tvil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men faen så knotete å få av dørdekslene foran! hva er det for noen skruer som sitter på undersiden av døren? ikke noe som passer! rare greier!

 

men ikke missforstå, fint å ha litt trykk også. uten tvil!

 

Det er TORX skruer.. Skal du skru mye på Golf'n, så lønner det seg å kjøpe et sånt sett, for det er mange steder med torx skruer!

92 Civic: Remux Exhaust, Green Air Filter, MOMO Tornado ratt & Momo pedaler.

 

..:: Honda Power ::..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår