88modell Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 En kamerat av meg har en golf 2 med en 1.8 90 hk motor. En gang iblant går bilen på 2000 omdreininger på tomgang.Det skjer noen ganger når du kjører og når du starter opp bilen. Har ikke vært store problem bortsett fra at bilen stopper noen ganger.... Noen som vet hva som kan være problemet? quattro1992 reagerte på dette 1 Siter Omega A 90 Ascona B 78 - prosjekt Omega B 94 16V - selges i deler! Send pm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattro1992 Skrevet September 12, 2015 Rapporter Share Skrevet September 12, 2015 Hei! Ser dette er mange år siden:-) fant du ut hva somvar årsaken? Jeg har nå en mk2 golf med samme problem, høy tomgang, og noen ganger vil den ikke stoppe:-/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 12, 2015 Rapporter Share Skrevet September 12, 2015 For at noen skal kunne svare bør du opplyse hvilken motor du har, forgasser, Monojetronic eller K-Jetronic. quattro1992 reagerte på dette 1 Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattro1992 Skrevet September 12, 2015 Rapporter Share Skrevet September 12, 2015 Ja det er nok veldig lurt:-), min Golf er en 1.8 forgasser motor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattro73 Skrevet September 13, 2015 Rapporter Share Skrevet September 13, 2015 Vil tippe falskluft/hull på vakuumslange slik at trepunktsdåsen "gir gass". Sjekk det hvertfall. Står litt om det her http://www.bilforumet.no/topic/298271-altfor-hoy-tomgang/ Siter Bilforumet.no Administrator Lag en tråd om du lurer på noe, ikke send PM. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattro1992 Skrevet September 13, 2015 Rapporter Share Skrevet September 13, 2015 Hei igjen! Takker for masse info:-) Blir borte på jobb nå i et par uker, men etter det skal dette sjekkes; igjen takk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg