Tore Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 jeg kjøpte en dvd skjerm som man kan koble til spiller i bilen. da jeg setter inn en mp3cd så kommer det bilde på skjermen. å da jeg setter inn en dvd så kommer det blå skjerm å så står det at føreren ikke skal se på skjemen da han kjører. den kommer uansett om bilen går eller ikke. noen som veit åssen man får bort det? sånn ser skjermen ut. Blitz Audio BZ7HM http://www.webhotell-spesialisten.no/transmediano/sqlbutikk/images/product/Blitz%20BZ7HMTransmedia.jpg Siter o- 00 Audi a4 avant 1.8tq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Markro Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 drar du opp brekket fungerer det da`?? gjør det det så kan du bare koble den kabelen som går til brekket på jord Siter Vw passelat 1,8 1999 mod Kenwood, Pioneer, Focal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet Juni 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 funker ikke uansett. kan det ha noe med no ledning på spilleren? det er enjvc kd-dv6101 det er en grønn ledning på den. lappen er blitt rivi bort men det var noe dvd greire etter det jeg shusker. ingen som veit hvor jeg eventuelt kan koble den? Siter o- 00 Audi a4 avant 1.8tq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Typhon Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Koble den til jord? Siter Mvh Tony Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet Juni 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 ja skal prøve Siter o- 00 Audi a4 avant 1.8tq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tore Skrevet Juni 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 har prøvd. nå funker d flott. takk for hjelpa kara :thanks :respect Siter o- 00 Audi a4 avant 1.8tq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 samme problem som på pioneer sine bl.a :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg