harryla Skrevet Juni 30, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2006 Golfen selges! Det er sikkert mange der ute som reagerer på topic, men jeg syns nå selv at den er deilig, så det får bare stå sin prøve. Legger ut en link til autodb her jeg: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=1158455&template=default Det er bare å ringe dersom noen lurer på noe, 957 05 399. Ring først og fremst, da jeg er lite innom nettet for tiden. Siter Golf 1.6 '02 - Koser meg nå!: ) Golf 1.6 '99 - kjempebil! Nissan Primera SRi '96 - en katastrofe fra start til mål Toyota Corolla '87 - min første kjærlighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harryla Skrevet Juli 3, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 datt fort ned her.. opp igjen! Siter Golf 1.6 '02 - Koser meg nå!: ) Golf 1.6 '99 - kjempebil! Nissan Primera SRi '96 - en katastrofe fra start til mål Toyota Corolla '87 - min første kjærlighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenni Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 hei martin.. why selge? ekke bilen bra? Siter ken.persen@gmail.com - 11 VW AMAROK 2.0BiTDI - 06 VW Passat 2.0Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Juli 3, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 3, 2006 Klikk på annonsen da hvertfall.............. Fruen har fått meg til å flytte etter henne og da må bilen vekk, grunnet at leiligheten ikke har parkeringsplass: ( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harryla Skrevet Juli 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 stemmer bra at dette er årsaken. trasige greier, skal over i studentlivet etter mange år i jobb. ikke bil eller penger i tiden framover.. GLEDER mæ!!! Siter Golf 1.6 '02 - Koser meg nå!: ) Golf 1.6 '99 - kjempebil! Nissan Primera SRi '96 - en katastrofe fra start til mål Toyota Corolla '87 - min første kjærlighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenni Skrevet Juli 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 5, 2006 skal du kanskje hitover? :) Siter ken.persen@gmail.com - 11 VW AMAROK 2.0BiTDI - 06 VW Passat 2.0Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harryla Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 man skal man skal: ) dro jo i høst å men blei bare gåanes å drive dank... skal inn på skole nu da så: ( bare ræva: ) Siter Golf 1.6 '02 - Koser meg nå!: ) Golf 1.6 '99 - kjempebil! Nissan Primera SRi '96 - en katastrofe fra start til mål Toyota Corolla '87 - min første kjærlighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kenni Skrevet Juli 6, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 hehe, slutt på pizzakjøring da iallfall.. du får ha lykke til med salget da.. prøver sjøl å selge min golf, men lettere sagt enn gjort.. :) Siter ken.persen@gmail.com - 11 VW AMAROK 2.0BiTDI - 06 VW Passat 2.0Tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harryla Skrevet Juli 6, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2006 d blir en plutselig slutt på d ja.. blir rart! :) jo takk d samme, markedet elsker golfer får vi håpe: ) så lenge vi har gjort en god jobb me bilan, blir vi vel kvitt dem får vi tru : ) KJØR PENT! :) Siter Golf 1.6 '02 - Koser meg nå!: ) Golf 1.6 '99 - kjempebil! Nissan Primera SRi '96 - en katastrofe fra start til mål Toyota Corolla '87 - min første kjærlighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harryla Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 ... Siter Golf 1.6 '02 - Koser meg nå!: ) Golf 1.6 '99 - kjempebil! Nissan Primera SRi '96 - en katastrofe fra start til mål Toyota Corolla '87 - min første kjærlighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harryla Skrevet Juli 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 13, 2006 mener 165 er en fair og bra pris.. ønsker ikke å selge under dette. Siter Golf 1.6 '02 - Koser meg nå!: ) Golf 1.6 '99 - kjempebil! Nissan Primera SRi '96 - en katastrofe fra start til mål Toyota Corolla '87 - min første kjærlighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harryla Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 da har man sagt t folk at den går for 160. greit å fortelle om d her å da.. løp å kjøp folkens! Siter Golf 1.6 '02 - Koser meg nå!: ) Golf 1.6 '99 - kjempebil! Nissan Primera SRi '96 - en katastrofe fra start til mål Toyota Corolla '87 - min første kjærlighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hamansen Skrevet Juli 18, 2006 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 160k er da en go pris vil jeg si.. Siter ___________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harryla Skrevet Juli 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2006 skulle jeg påstå at d er ja: ) har fått en som er så å si klar for kjøp da jeg nevnte denne prisen men tenkte nå at jeg skulle få fram prisen her og, da man aldri vet om det blir penger på bordet til tross for svært konkret interesse.. Siter Golf 1.6 '02 - Koser meg nå!: ) Golf 1.6 '99 - kjempebil! Nissan Primera SRi '96 - en katastrofe fra start til mål Toyota Corolla '87 - min første kjærlighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harryla Skrevet Juli 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 24, 2006 ingen penger på bordet ennå så her er det muligheter for varp. første mann til mølla med 160000 laken i handa får bilen : ) Siter Golf 1.6 '02 - Koser meg nå!: ) Golf 1.6 '99 - kjempebil! Nissan Primera SRi '96 - en katastrofe fra start til mål Toyota Corolla '87 - min første kjærlighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg