Gå til innhold

Tatt av fotoboks...før påske

Ranger emnet


ghost7

Anbefalte innlegg

leste i vg eller nåke at vegvesene eller ken f de e so får bildene får xxxxxx bilde i løpet av et år, men politie ha ikkje kapasitet te å sjå på meir enn ca 1/4 av bilda! /nei eg e ikkje sikker på tala men de va godt over halvparten so sleppe bot) e heilt sikker på at eg leste de en plass for ikkje lenge sia..

ikkje skyt meg om eg teke feil :tannløs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tar litt tid om det ikke er digital, kan hende boksen ikke funka...mange av de gamle det ikke er filmrull i, men de fleste jeg kjenner har det tatt 3mnds tid før boten kommer, noen opp til 9mnd faktisk!

Audi A3 97 1.8 automat/klima

VW Polo 01 1.4 TDI (Dama,s)

* Toyota Celica 91 2.0 GTi

* Mazda 323F 91 1.8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tar litt tid om det ikke er digital, kan hende boksen ikke funka...mange av de gamle det ikke er filmrull i, men de fleste jeg kjenner har det tatt 3mnds tid før boten kommer, noen opp til 9mnd faktisk!

Det kan da ikkje vere heilt lov å la folk vente så lenge veit eg? burde vere noko at eit krav blir foreldet...

\___\____________/___/

[OO]\_____Y_____/[OO]

\===\__|__|__|__/===/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

leste i vg eller nåke at vegvesene eller ken f de e so får bildene får xxxxxx bilde i løpet av et år, men politie ha ikkje kapasitet te å sjå på meir enn ca 1/4 av bilda! /nei eg e ikkje sikker på tala men de va godt over halvparten so sleppe bot) e heilt sikker på at eg leste de en plass for ikkje lenge sia..

ikkje skyt meg om eg teke feil :tannløs

 

Stemmer ganske bra dette her! Politiet har rett og slett ikke kapasitet til å behandle alle bildbevisene de får inn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg ble tatt i mars 2005 når jeg kjørte i 70 i 50 sona forbi fotoboksen i åneby/nittedal og har enda ikke hørt et pip.. var midt på natta, så kan jo hende at det ble dårlig bilde.. noen som vet om dette er en digital boks? mulig den ikke funka heller, for det kom bare et lite rødt lys i boksen, kom ikke no

blitz..

1976 Scania 80 Super Partybuss * 1976 244 GL * 1978 242 L * 1989 240 Gl * 1991 245 GL * 1994 Nissan Skyline R33 GTS-T * 1997 Volvo 940 LT * 1998 Ford E-350 Econoline Powerstroke *

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har blitt tatt i fotoboks to ganger *skamme seg*.

Fikk kun en av dem. Og der kan de ikke ha trukket fra noe sikkerhetsmargin, faktisk.

Den andre gangen var jeg litt for trøtt siden jeg måtte stå opp kl0400 om morgenen. Men den gangen kom det ikke noe bot i posten. Takk og pris for deg.

 

Så du kan ha vært heldig. Men det kan også ta noe tid før den kommer....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår