Superkølla Skrevet Juni 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2006 Nå har jeg en del "golfgreier" som jeg tenke å sette sammen til noe kjørbart, enkelt og billig. I den forbindelse så trenger jeg en 1,6liters golfmotor i god stand, med ledningsnett og en forgasser som fungerer(hvis det fortsatt finnes.) Samtidig har jeg en 8 ventilers Gti motor som jeg ikke trenger lenger, og vil gjerne gjøre et kastebytte. Denne motoren har en nesten ubrukt blokk, og en helt grei topp. Ledningsnettet er litt slitent, og bensinsystemet må luftes. Så hvis det er noen som er hypp på å oppgradere litt så bør vell dette være en fear deal?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfken Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Synd du bor i Kongsberg og jeg i stavanger! :P jeg har 1.6 Maskin med gasser 2E2 som jeg vil ha ut :P og eneste jeg vil ha da er 8V Gti :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
daho Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 Har en kamerat i hokksund som har to 1.6L motorer og en GTI 8v, han skal putte i GTI 8v, men den var sannsynligvis rævkjørt. Kan jo høre med han om han er interissert i å bytte. Siden han skal bruke gti lissom. Siter Chiptuning og diagnose www.tntuning.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Taunus Cruiser Skrevet September 2, 2006 Rapporter Share Skrevet September 2, 2006 jeg har en 1.5 liter golf 1 motor.. sitter i bil.. i daglig bruk.. sprek til å vær en 1.5.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superkølla Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Blåser litt liv i denna igjen, da jeg har litt ferie og plutselig tid til å skru igjen. Har klart å knekt ei dyse, hvor den ene delen står fast i 8v'n, siden sist men er fortsatt hypp på en grei 1.6 motor Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fartstripa Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 Ring Håvard kirkerud på Biri. Han har nok en 1.6 han kan bytte med deg. 61184757/90684757 Siter http://www.bilforumet.net/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Superkølla Skrevet Juli 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 11, 2007 ingen nærmere... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EskilF Skrevet Juli 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 12, 2007 tja... er jo en mulighet denna her da: http://www.finn.no/finn/car/object?finnkode=10585584&sid=xz2ad7Uqa2Q856503 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg